Office Assistant

Angajator: LPP ROMANIA FASHION
Domeniu:
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 14.12.2017
    Scurta descriere a companiei

    LPP SA este o companie listata la Bursa din Varsovia inca din anul 2001 si are una dintre cele mai rapide cresteri din randul companiilor de imbracaminte din regiunile Europei Centrale si de Est. Pentru mai bine de 20 de ani compania a functionat atat in Polonia cat si in strainatate, fiind un succes pe piata de imbracaminte.

    Cerinte

    Detii bune abilitati de comunicare, echilibru emotional, incredere in fortele proprii;
    Esti o fire dinamica, adaptabila, pozitiva si proactiva, orientata spre gasirea de solutii
    Ai capacitatea de a invata rapid, esti spontan si ai un vocabular elevat
    Detii bune abilitati de planificare, organizare si stabilire a prioritatilor;
    Posezi abilitatea de a asculta activ si de a pune intrebari; de a lucra sub presiune si de a respecta termenele limita; de a lua initiativa si de a lucra dupa instructiunile proprii;
    Este punctual, serios si perseverent
    Poti lucra bine atat in echipa cat si individual;
    Detii un nivel inalt de acuratete si atentie la detalii;


    Ce alte calitati mai cautam la noul nostru coleg:

    Cunoasterea limbii engleze atat oral cat si scris la un nivel avansat;
    Cunostinte Microsoft Office (Word, Excel, Power Point, Outlook);
    Absolvent studii superioare

    Responsabilitati

    Activitatea ta de zi cu zi va implica:
    Preluarea solicitarilor primite din partea colaboratorilor companiei (verbal, prin telefon si/sau e-mail) si oferirea unor raspunsuri prompte, corecte si complete la solicitarile acestora;
    Asigurarea suportului pentru Directorul General al companiei, precum si pentru celelalte departamente din cadrul Head Office LPP Romania;
    Pregatirea diverselor rapoarte, prezentari, solicitate de superior; traducerea si redactarea de documente in limba romana si engleza
    Redactarea minutelor sedintelor / intalnirilor atunci cand i se solicita
    Programarea, organizarea si evidenta intalnirilor si a deplasarilor (rezervarea biletelor de avion si hotel);
    Intampinarea vizitatorilor si asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor;
    Managementul documentelor companiei;
    Gestionarea corespondentei care pleaca/intra din/in societate si mentinerea legaturii cu firmele de curierat/posta
    Monitorizarea si gestionarea necesarului de birotica si protocol;
    Acoperirea tuturor celorlalte sarcini delegate de catre superior, dupa cum o impun nevoile activitatii;

    Alte informatii

    Beneficii:
    Colegi simpatici si cu simtul umorului;
    Cafea buna si birou in centrul orasului;
    Contract pe perioada nedeterminata;
    Salariu competitiv;
    Tichete de masa;
    Asigurare medicala la clinica privata;
    Posibilitati reale de dezvoltare profesionala intr-o companie in expansiune;