Customer Service Support Specialist

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile LPP ROMANIA FASHION active.


Vezi toate job-urile Customer Service Support Specialist active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: LPP ROMANIA FASHION
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 05.01.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    LPP SA administreaza 5 dintre cele mai populare branduri fashion: Reserved, Cropp, House, Mohito si Sinsay.

    Compania are o retea care cuprinde mai mult de 1700 de magazine si a creat locuri de munca pentru aproximativ 20 000 de angajati atat la birouri cat si in lanturile de magazine din Polonia, Europa, Asia si Africa.

    Cerinte

    Ne dorim ca viitorul nostru coleg să aibă o atitudine pozitivă si proactivă, sa fie comunicativ, implicat, isteț și să îi placă să lucreze în echipă, la fel ca fiecare angajat LPP.

    De asemenea ne dorim:
    Să cunoască limba engleză sau poloneză la nivel avansat;
    Să aibă o atitudine pro client şi bune abilităţi de comunicare;
    Voce placută, dicţie bună, vorbirea corectă şi coerentă sunt, de asemenea, necesare;
    Să fie disponibil pentru deplasări în Polonia pentru trainingurile organizate anual;
    Experienţa în customer service este un avantaj, dar nu o necesitate;
    Cunoştinte Microsoft Office (Word, Excel, Power Point, Outlook);

    Responsabilitati

    Principala ta responsabilitate va fi să oferi clienţilor LPP cel mai bun Customer Service atât prin convorbirile telefonice cât şi prin intermediul e-mailului.

    Activitatea ta de zi cu zi va implica:

    Acordarea de suport clienţilor atât în experienţa lor în shoppingul online cât şi în cel din magazine;
    Gestionarea apelurilor telefonice şi e-mailurilor primite de la clienţi cu privire la eventualele situaţii apărute în magazinele online, respectând standardele de calitate referitoare la preluarea apelurilor şi tehnicile de sustinere ale unei convorbiri telefonice;
    Procesarea rapoartelor privitoare la retururi şi la plăţile online;
    Identificarea oricărei oportunităţi de a promova şi a vinde produsele companiei;
    O bună colaborare cu departamentele de logistică şi contabilitate;
    Acordarea de suport departamentului de marketing în ceea ce priveşte campaniile locale de marketing;
    Traducerea continutului web:
    De asemenea, vei avea ocazia de a participa în proiectele internaţionale de e-commerce;

    Alte informatii

    LPP SA este o companie listata la Bursa din Varsovia inca din anul 2001 si are una dintre cele mai rapide cresteri din randul companiilor de imbracaminte din regiunile Europei Centrale si de Est. Pentru mai bine de 20 de ani compania a functionat atat in Polonia cat si in strainatate, fiind un succes pe piata de imbracaminte. LPP SA administreaza 5 dintre cele mai populare branduri fashion: Reserved, Cropp, House, Mohito, Sinsay. Compania are o retea care cuprinde mai mult de 1700 de magazine si a creat locuri de munca pentru aproximativ 22 000 de angajati atat la birouri cat si in lanturile de magazine din Polonia, Europa, Asia si Africa. LPP SA este in continua dezvoltare investind si castigand noi piete – in anul 2015 compania a deschis magazine in Egipt, Kuweit, Qatar si Arabia Saudita.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI, Cluj Napoca,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (188)