Specialist Retentie & Loializare

Angajator: Regina Maria
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Telecomunicatii
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 14.12.2017
    Scurta descriere a companiei

    Reteaua privata de sanatate REGINA MARIA are la baza doua principii pe care le-a urmarit mereu: specialisti de foarte buna calitate si grija lor fata de pacient. Ne dorim sa avem alaturi de noi colegi care sa demonstreze si sa promoveze valorile REGINA MARIA prin:

    - asumarea raspunderii pentru actiunile lor
    - cultivarea calitatii si oferirea de solutii eficiente, diferite, inedite, rapide si simple
    - comunicare deschisa si incurajarea dezvoltarii unei relatii de incredere intre ei si colegi
    - sustinerea si implicarea in atingerea obiectivelor de echipa
    - acordarea si acceptarea cu deschidere a feedbackului constructiv

    Cerinte

    Experienta minim un an in zona de relatii cu clientii;
    Excelente abilitati de comunicare, orientare spre rezultate, atitudine pozitiva, promptitudine in realizarea sarcinilor, seriozitate si responsabilitate, proactivitate, implicare, abilitati de ascultare;
    Orientare catre rezultate;
    Abilitati de identificare si solutionare a problemelor.

    Responsabilitati

    In Regina Maria acest rol:
    - Retine clientii retail care isi declara intentia de a rezilia contractul incheiat cu Regina Maria, prin promovarea proactiva si reactiva a serviciilor oferite de companie, in conformitate cu strategia si standardele de comunicare si comerciale;
    - Abordeaza proactiv clientii inainte de expirarea perioadei minime contactuale cu scopul de a-i convinge sa reinnoiasca contractul de servicii medicale;
    - Contribuie activ la indeplinirea obiectivelor de venit ale Departamentului si la pastrarea unui grad optim de satisfactie a clientilor;
    - Furnizeaza informatii generale (tarife, servicii, acoperire, pachete, retea de distributie, etc.) sau personalizate (valoarea facturii, programari, disponibilitate medici, tarife produse si servicii – analize laborator, ecografii, etc.), pentru rezolvarea solicitarii clientului.