Specialist Retentie & Loializare

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Regina Maria active.


Vezi toate job-urile Specialist Retentie & Loializare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Regina Maria
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Telecomunicatii
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 29.12.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Rețeaua de sănătate REGINA MARIA și-a câștigat poziția de lider pe piața medicală românească datorită calității serviciilor oferite și grijii permanente, manifestate atât în interiorul companiei, față de angajați, cât și în exterior, față de pacienți și parteneri.
    Dorim sa avem alaturi de noi colegi care sa demonstreze si sa promoveze valorile REGINA MARIA prin:

    - asumarea raspunderii pentru actiunile lor;
    - cultivarea calitatii si oferirea de solutii eficiente, diferite, inedite, rapide si simple;
    - comunicare deschisa si incurajarea dezvoltarii unei relatii de incredere intre ei si colegi;
    - sustinerea si implicarea in atingerea obiectivelor de echipa;
    - acordarea si acceptarea cu deschidere a feedbackului constructiv.

    Cerinte

    Experienta minim un an in zona de relatii cu clientii;
    Excelente abilitati de comunicare, orientare spre rezultate, atitudine pozitiva, promptitudine in realizarea sarcinilor, seriozitate si responsabilitate, proactivitate, implicare, abilitati de ascultare;
    Orientare catre rezultate;
    Abilitati de identificare si solutionare a problemelor.

    Responsabilitati

    In Regina Maria acest rol:
    - Retine clientii retail care isi declara intentia de a rezilia contractul incheiat cu Regina Maria, prin promovarea proactiva si reactiva a serviciilor oferite de companie, in conformitate cu strategia si standardele de comunicare si comerciale;
    - Abordeaza proactiv clientii inainte de expirarea perioadei minime contactuale cu scopul de a-i convinge sa reinnoiasca contractul de servicii medicale;
    - Contribuie activ la indeplinirea obiectivelor de venit ale Departamentului si la pastrarea unui grad optim de satisfactie a clientilor;
    - Furnizeaza informatii generale (tarife, servicii, acoperire, pachete, retea de distributie, etc.) sau personalizate (valoarea facturii, programari, disponibilitate medici, tarife produse si servicii – analize laborator, ecografii, etc.), pentru rezolvarea solicitarii clientului.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    BUCURESTI, Cluj Napoca,

    Vezi job-uri similare (28)