Reprezentat relatii clienti - BUCURESTI - ZONA PIPERA
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile ManpowerGroup Romania active.Vezi toate job-urile Reprezentat relatii clienti - BUCURESTI - ZONA PIPERA active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro |
Angajator: | ManpowerGroup Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 09.12.2017 |
Remote work: | On-site |
De peste 70 de ani, ManpowerGroup reprezinta puntea de legatura intre milioane de persoane si piata muncii, prin brandurile sale Manpower, Experis, ManpowerGroup Solutions si Right Management. Compania este prezenta pe piata din Romania din 2003, iar in acesti ani peste 400 de clienti si zeci de mii de candidati au avut incredere in noi pentru a le oferi flexibilitatea, agilitatea, talentele, competentele si oportunitatile de care au nevoie. Indiferent daca va aflati la inceput de drum, sau sunteti profesionisti experimentati, brandurile ManpowerGroup va pot oferi oportunitatile potrivite de a va dezvolta, a dobandi noi abilitati si competente, a fi expusi la proiecte pline de provocari si a creste profesional.
Cerinte
Candidatul ideal
Constituie avantaj experienta in call center / customer support
Excelente abilitati de comunicare;
Persuasiune, creativitate, spontaneitate, spirit de echipa, flexibilitate, empatie;
Persoana orientata catre client si atentie la detalii;
Meticulozitate, reactie pentru tratarea si respingerea obiectiilor clientului;
Orientare spre rezultate;
Flexibilitate.
Descrierea jobului
Analizarea cerintelor clientilor si oferirea de consultanta privind caracteristicile produselor si conditiilor de vanzare;
Ofera support clientilor in diverse situatii;
Furnizarea de informatii cu privire la oferta, disponibilitatea produselor, produse alternative, oferte promotionale etc;
Mentinerea legaturii cu clientii in ceea ce priveste produsele livrate pentru obtinerea unui feedback permanent; fidelizarea clientilor;
Preluarea solicitarilor venite prin mail / apel telefonic, din partea clientilor si acordarea de suport acestora.
Beneficii:
Pachet salarial atractiv;
Bonusuri de performanta;
Dezvoltare profesionala;
Training;
Discount la gama de produse a companiei;
Flexibilitate.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Client Advisor with Spanish - Bucuresti Aplica fara CV | |
CONSULTANT PRIMIRE CLIENȚI Ilfov, | |
OPERATOR REZERVARI FERRY Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (4) |
Raporteaza eroarea la