Generalist Resurse Umane (Business Partner Operational)
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Orange Romania Communications active.Vezi toate job-urile Generalist Resurse Umane (Business Partner Operational) active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro |
Angajator: | Orange Romania Communications |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | peste 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 08.12.2017 |
Remote work: | On-site |
Orange Romania Communications este o companie parte a grupului Orange și o subsidiara Orange Romania din data de 30 septembrie 2021.
Compania ofera atat asistenta, cat și servicii convergente de voce fix-mobil, internet in banda larga și televiziune pentru cei aproximativ 5 milioane de clienti ai sai. De asemenea, gestioneaza infrastructura de retea ce cuprinde pana la 90.000 de km de fibra optica și conecteaza in jur de 3 milioane de gospodarii.
Studii:
Studii superioare
Experienţa în muncă:
Minimum 5 ani de experienţă în domeniul Resurselor Umane (sau domenii conexe).
Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
Managementul relaţiei cu clienţii.
Bune abilitati de comunicare, îndrumare şi interpersonale.
Cunoştinţe bune de Project Management, Process Management şi Managementul Schimbării.
Capacitatea de a transpune nevoile afacerii în strategiile de Resurse Umane.
Bune competenţe de a-i influenţa pe cei din jur şi de a oferi consultanţă.
Aptitudini de organizare deosebite..
Capacitatea de a scrie şi vorbi fluent în limba engleză.
Competenţe PC: Word, Excel, PowerPoint, Visio, Internet
Integritate;
Abilităţi de negociere;
Cunoştinţe aprofundate privind activitatea de resurse umane în general şi de administrare a personalului
Cunoştinţe aprofundate legate de legislaţia aplicabilă domeniului de resurse umane.
SCOP:
Administreaza si implementeaza politicile şi procedurile de resurse umane la nivel de companie precum: managementul performantei (inclusiv managementul performantei slabe), integrarea noilor angajati, monitorizarea programelor de training si a recrutarii si relatia cu furnizorii – inclusiv relatia cu serviciile de outsourcing furnizând suportul necesar atingerii obiectivelor relaţionate cu domeniul Resurselor Umane.
RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:
Participă la comunicarea directivelor generale ale Direcţiei Executive Resurse Umane Romania, reprezentând compania în cadrul proiectelor de resurse umane.
Transforma nevoile de afacere şi feedback-urile în cerinţe ale zonei de Resurse Umane.
Monitorizeaza si implementeaza dupa caz etapele proiectelor de reorganizare/transformare a oricărei structuri organizaţionale a companiei, avizand modalitatile de implementare pentru modelul organizaţional nou, responsabilităţile, compententele şi procesele noi, precum şi planificarea resurselor umane necesare funcţionării şi implementării acestui model.
. Administreaza procesele de reorganizare, indiferent de tipul acestora (spre exemplu, externalizare, transfer de intreprindere, reorganizarea activitatii), inclusiv procesul de evaluare a personalului afectat de procesele de reorganizare, respectand planul de implementare a proiectului de schimbare organizationala, legislatia muncii in vigoare, precum si politicile si procedurile de resurse umane relevante.
Susţine departamentele Resurse Umane implicate în proces referitor la:
o comunicarea strategiei şi criteriilor ‘Managementului Talentelor’ (managementul performanţei, dezvoltarea carierei, planificarea succesorilor) organizaţiei;
o elaborarea şi organizarea programelor/ “exit programs”
o proiectarea, implementarea şi comunicarea politicilor, culturii şi valorilor corporatiste;
o estimarea şi măsurarea satisfacţiei angajaţilor. .
Administrează implementarea prevederilor Contractului Colectiv de Muncă aplicabil la nivelul Telekom, pentru a proteja atât interesul angajaţilor şi companiei pe de o parte, şi de a asigura relaţii optime de colaborare cu sindicatele existente, pe de altă parte.
Implementeaza si monitorizeaza nevoile de training; propune, si implementeaza programele de dezvoltare pentru angajati si a planului de training si dezvoltare la nivelul companiei;
Administreaza procesele organizaţionale de resurse umane legate de gestionarea schimbărilor, diagnoze si evaluarea 360, schimbarea culturală si valori, managementul performantei si al talentelor etc.
Administreaza si furnizeaza informatiile necesare la nivelul companiei si pentru fiecare manager in parte, in coordonare cu HRBP, in cadrul procesului de evaluarea performantei si managementul talentelor
Ofera suport HRBPs in activitatea de raportare si monitorizare a implementarii proceselor de HR.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Specialist Resurse Umane Aplica fara CV | |
HR Business Partner Aplica fara CV | |
HR Business Partner BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (57) |
Raporteaza eroarea la