Generalist Resurse Umane (Business Partner Operational)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Telekom Romania active.


Vezi toate job-urile Generalist Resurse Umane (Business Partner Operational) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Angajator: Telekom Romania
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 08.12.2017
    Scurta descriere a companiei

    Telekom Romania este un brand dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu aproximativ 10 milioane de contracte de servicii. Este parte a grupului Deutsche Telekom – unul dintre liderii globali de comunicatii integrate, prezent în 51 de țări de pe 5 continente.
    Soluțiile noastre deschid o lume infinită de oportunități de a împărtăși cele mai frumoase și emoționante experiențe cu familia, prietenii, colegii și cu cei din jurul nostru. Misiunea noastră este să îmbogățim viețile oamenilor, oferindu-le acestora servicii integrate fixe și mobile, tehnologii de ultimă generație 4G, fibră optică, precum și Internet TV, care aduce utilizatorilor o nouă experiență de divertisment, cu acces la conținut exclusiv și de calitate, pe toate ecranele, și funcționalități interactive avansate. În ceea ce privește clientii business, Telekom Romania este partenerul de încredere al companiilor, pentru care oferim soluții complete de comunicații și IT&C care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

    Soluțiile noastre conectează oameni, mașini și conținut, pentru un viitor mai bun, mai sigur și mai simplu.

    "Inainte de a aplica pentru aceasta pozitie va invitam sa accesati urmatorul link: https://www.telekom.ro/informare-candidat-dataprivacy pentru a va informa cu privire la modul in care Telekom Romania prelucreaza datele dumneavoastra cu caracter personal.”
    *Numai candidatii selectati vor fi contactati.

    Cerinte

    Studii:
     Studii superioare

    Experienţa în muncă:
     Minimum 5 ani de experienţă în domeniul Resurselor Umane (sau domenii conexe).

    Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
     Managementul relaţiei cu clienţii.
     Bune abilitati de comunicare, îndrumare şi interpersonale.
     Cunoştinţe bune de Project Management, Process Management şi Managementul Schimbării.
     Capacitatea de a transpune nevoile afacerii în strategiile de Resurse Umane.
     Bune competenţe de a-i influenţa pe cei din jur şi de a oferi consultanţă.
     Aptitudini de organizare deosebite..
     Capacitatea de a scrie şi vorbi fluent în limba engleză.
     Competenţe PC: Word, Excel, PowerPoint, Visio, Internet
     Integritate;
     Abilităţi de negociere;
     Cunoştinţe aprofundate privind activitatea de resurse umane în general şi de administrare a personalului
     Cunoştinţe aprofundate legate de legislaţia aplicabilă domeniului de resurse umane.

    Responsabilitati

    SCOP:
    Administreaza si implementeaza politicile şi procedurile de resurse umane la nivel de companie precum: managementul performantei (inclusiv managementul performantei slabe), integrarea noilor angajati, monitorizarea programelor de training si a recrutarii si relatia cu furnizorii – inclusiv relatia cu serviciile de outsourcing furnizând suportul necesar atingerii obiectivelor relaţionate cu domeniul Resurselor Umane.

    RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:
     Participă la comunicarea directivelor generale ale Direcţiei Executive Resurse Umane Romania, reprezentând compania în cadrul proiectelor de resurse umane.
     Transforma nevoile de afacere şi feedback-urile în cerinţe ale zonei de Resurse Umane.
     Monitorizeaza si implementeaza dupa caz etapele proiectelor de reorganizare/transformare a oricărei structuri organizaţionale a companiei, avizand modalitatile de implementare pentru modelul organizaţional nou, responsabilităţile, compententele şi procesele noi, precum şi planificarea resurselor umane necesare funcţionării şi implementării acestui model.
     . Administreaza procesele de reorganizare, indiferent de tipul acestora (spre exemplu, externalizare, transfer de intreprindere, reorganizarea activitatii), inclusiv procesul de evaluare a personalului afectat de procesele de reorganizare, respectand planul de implementare a proiectului de schimbare organizationala, legislatia muncii in vigoare, precum si politicile si procedurile de resurse umane relevante.
     Susţine departamentele Resurse Umane implicate în proces referitor la:
    o comunicarea strategiei şi criteriilor ‘Managementului Talentelor’ (managementul performanţei, dezvoltarea carierei, planificarea succesorilor) organizaţiei;
    o elaborarea şi organizarea programelor/ “exit programs”
    o proiectarea, implementarea şi comunicarea politicilor, culturii şi valorilor corporatiste;
    o estimarea şi măsurarea satisfacţiei angajaţilor. .
     Administrează implementarea prevederilor Contractului Colectiv de Muncă aplicabil la nivelul Telekom, pentru a proteja atât interesul angajaţilor şi companiei pe de o parte, şi de a asigura relaţii optime de colaborare cu sindicatele existente, pe de altă parte.
     Implementeaza si monitorizeaza nevoile de training; propune, si implementeaza programele de dezvoltare pentru angajati si a planului de training si dezvoltare la nivelul companiei;
     Administreaza procesele organizaţionale de resurse umane legate de gestionarea schimbărilor, diagnoze si evaluarea 360, schimbarea culturală si valori, managementul performantei si al talentelor etc.
     Administreaza si furnizeaza informatiile necesare la nivelul companiei si pentru fiecare manager in parte, in coordonare cu HRBP, in cadrul procesului de evaluarea performantei si managementul talentelor
     Ofera suport HRBPs in activitatea de raportare si monitorizare a implementarii proceselor de HR.