Generalist Resurse Umane (Business Partner Operational)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Orange Romania Communications active.


Vezi toate job-urile Generalist Resurse Umane (Business Partner Operational) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Angajator: Orange Romania Communications
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 08.12.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Orange Romania Communications este o companie parte a grupului Orange și o subsidiara Orange Romania din data de 30 septembrie 2021.
    Compania ofera atat asistenta, cat și servicii convergente de voce fix-mobil, internet in banda larga și televiziune pentru cei aproximativ 5 milioane de clienti ai sai. De asemenea, gestioneaza infrastructura de retea ce cuprinde pana la 90.000 de km de fibra optica și conecteaza in jur de 3 milioane de gospodarii.

    Cerinte

    Studii:
     Studii superioare

    Experienţa în muncă:
     Minimum 5 ani de experienţă în domeniul Resurselor Umane (sau domenii conexe).

    Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
     Managementul relaţiei cu clienţii.
     Bune abilitati de comunicare, îndrumare şi interpersonale.
     Cunoştinţe bune de Project Management, Process Management şi Managementul Schimbării.
     Capacitatea de a transpune nevoile afacerii în strategiile de Resurse Umane.
     Bune competenţe de a-i influenţa pe cei din jur şi de a oferi consultanţă.
     Aptitudini de organizare deosebite..
     Capacitatea de a scrie şi vorbi fluent în limba engleză.
     Competenţe PC: Word, Excel, PowerPoint, Visio, Internet
     Integritate;
     Abilităţi de negociere;
     Cunoştinţe aprofundate privind activitatea de resurse umane în general şi de administrare a personalului
     Cunoştinţe aprofundate legate de legislaţia aplicabilă domeniului de resurse umane.

    Responsabilitati

    SCOP:
    Administreaza si implementeaza politicile şi procedurile de resurse umane la nivel de companie precum: managementul performantei (inclusiv managementul performantei slabe), integrarea noilor angajati, monitorizarea programelor de training si a recrutarii si relatia cu furnizorii – inclusiv relatia cu serviciile de outsourcing furnizând suportul necesar atingerii obiectivelor relaţionate cu domeniul Resurselor Umane.

    RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:
     Participă la comunicarea directivelor generale ale Direcţiei Executive Resurse Umane Romania, reprezentând compania în cadrul proiectelor de resurse umane.
     Transforma nevoile de afacere şi feedback-urile în cerinţe ale zonei de Resurse Umane.
     Monitorizeaza si implementeaza dupa caz etapele proiectelor de reorganizare/transformare a oricărei structuri organizaţionale a companiei, avizand modalitatile de implementare pentru modelul organizaţional nou, responsabilităţile, compententele şi procesele noi, precum şi planificarea resurselor umane necesare funcţionării şi implementării acestui model.
     . Administreaza procesele de reorganizare, indiferent de tipul acestora (spre exemplu, externalizare, transfer de intreprindere, reorganizarea activitatii), inclusiv procesul de evaluare a personalului afectat de procesele de reorganizare, respectand planul de implementare a proiectului de schimbare organizationala, legislatia muncii in vigoare, precum si politicile si procedurile de resurse umane relevante.
     Susţine departamentele Resurse Umane implicate în proces referitor la:
    o comunicarea strategiei şi criteriilor ‘Managementului Talentelor’ (managementul performanţei, dezvoltarea carierei, planificarea succesorilor) organizaţiei;
    o elaborarea şi organizarea programelor/ “exit programs”
    o proiectarea, implementarea şi comunicarea politicilor, culturii şi valorilor corporatiste;
    o estimarea şi măsurarea satisfacţiei angajaţilor. .
     Administrează implementarea prevederilor Contractului Colectiv de Muncă aplicabil la nivelul Telekom, pentru a proteja atât interesul angajaţilor şi companiei pe de o parte, şi de a asigura relaţii optime de colaborare cu sindicatele existente, pe de altă parte.
     Implementeaza si monitorizeaza nevoile de training; propune, si implementeaza programele de dezvoltare pentru angajati si a planului de training si dezvoltare la nivelul companiei;
     Administreaza procesele organizaţionale de resurse umane legate de gestionarea schimbărilor, diagnoze si evaluarea 360, schimbarea culturală si valori, managementul performantei si al talentelor etc.
     Administreaza si furnizeaza informatiile necesare la nivelul companiei si pentru fiecare manager in parte, in coordonare cu HRBP, in cadrul procesului de evaluarea performantei si managementul talentelor
     Ofera suport HRBPs in activitatea de raportare si monitorizare a implementarii proceselor de HR.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (57)