Analist Call Center

Angajator: Vitas Romania
Domeniu:
  • Banci
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 17.11.2017
    Scurta descriere a companiei


    Vitas Institutie Financiara Nebancara S.A., parte a grupului Global Communities, cu sediul în Washington, USA. Vitas este o instituție de microcreditare care şi-a început activitatea din 1996, prin derularea unui program de împrumuturi către întreprinderile mici şi mijlocii, fiind unul dintre pionierii facilitării accesului micilor companii la finanţare, bazate pe analiza capacităţii şi potenţialului şi nu a posibilităţii de acoperire cu garanţii reale imobiliare.
    În activitatea noastră de creditare ne concentrăm asupra sectorului de IMM deoarece suntem convinşi că aceste afaceri creează cel mai mare număr de locuri de muncă şi au o contribuţie esenţială la dezvoltarea economică a ţării

    Cerinte


    • Studii superioare absolvite sau student.

    • Bune abilitati de comunicare, relationare, ascultare, autocontrol si stabilitate emotionala.

    • Atitudine proactiva orientata spre client si rezultate, perseverenta in atingerea obiectivelor.

    • Bune abilitati de organizare, lucru in echipa si capacitate buna de a se adopta cu usurinta la schimbarile metodelor de lucru.

    • Cunostinte de operare PC.

    Responsabilitati


    • Initiaza apeluri telefonice si stabileste intalniri de business cu clienti prospecti, pe care le directioneaza catre echipa de vanzari VITAS.

    • Introduce si opereaza informatiile obtinute de la clienti in CRM.

    • Urmareste procesul de inchidere a vanzarii in cazul fiecarui client potential gestionat.

    • Se asigura de acuratetea informatiilor introduse in CRM

    • Prelucreaza date si informatii statistice pe care le raporteaza zilnic catre specialistul Call Center.

    • Contribuie la dezvoltarea procedurilor operationale si a instructiunilor de lucru.

    • E responsabil de realizarea indicatorilor cheie de performanta pentru proiectele in care este implicat.

    • Respectarea termenelor si angajamentelor asumate.

    Alte informatii

    Beneficii:

    • Program de lucru flexibil.

    • Program de training asigurat de companie.

    • Pachet salarial motivant constituit dintr-o parte flexibila si una variabila.

    • Posibilitatea de avansare si oportunitatea dezvoltarii unei cariere pe termen lung.