Analist Call Center
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Vitas IFN SA active.Vezi toate job-urile Analist Call Center active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro |
Angajator: | Vitas IFN SA |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 01.12.2017 |
Remote work: | On-site |
Suntem o echipă de profesioniști în domeniul micro-finanțării, cu experiență de peste 20 de ani pe piaţa din centrul şi vestul României.
Din 1996, Vitas IFN a susţinut creșterea și dezvoltarea a peste 7.000 de mici întreprinderi, acordând peste 20.000 de împrumuturi, devenind astfel unul dintre pionierii creditării bazate pe analiza fluxului de numerar și a capacității reale de plată.
Cultura noastra organizationala se concentreaza pe formare, dezvoltare si managementul talentelor in toate ariile incluse in sectorul financiar bancar.
• Studii superioare absolvite sau student.
• Bune abilitati de comunicare, relationare, ascultare, autocontrol si stabilitate emotionala.
• Atitudine proactiva orientata spre client si rezultate, perseverenta in atingerea obiectivelor.
• Bune abilitati de organizare, lucru in echipa si capacitate buna de a se adopta cu usurinta la schimbarile metodelor de lucru.
• Cunostinte de operare PC.
• Initiaza apeluri telefonice si stabileste intalniri de business cu clienti prospecti, pe care le directioneaza catre echipa de vanzari VITAS.
• Introduce si opereaza informatiile obtinute de la clienti in CRM.
• Urmareste procesul de inchidere a vanzarii in cazul fiecarui client potential gestionat.
• Se asigura de acuratetea informatiilor introduse in CRM
• Prelucreaza date si informatii statistice pe care le raporteaza zilnic catre specialistul Call Center.
• Contribuie la dezvoltarea procedurilor operationale si a instructiunilor de lucru.
• E responsabil de realizarea indicatorilor cheie de performanta pentru proiectele in care este implicat.
• Respectarea termenelor si angajamentelor asumate.
Beneficii:
• Program de lucru flexibil.
• Program de training asigurat de companie.
• Pachet salarial motivant constituit dintr-o parte flexibila si una variabila.
• Posibilitatea de avansare si oportunitatea dezvoltarii unei cariere pe termen lung.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Analist servicii clienti (Perioada determinata) Aplica fara CV | |
IT Technician Support EOS and ESI with French Timisoara, | |
Internship - Sales Operations Trainee - Nokia Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (12) |
Raporteaza eroarea la