Consultant Vanzari

Angajator: Depanero
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Telecomunicatii
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 18.11.2017
    Scurta descriere a companiei

    Din 2011 pana in august 2014 ne-ati cunoscut sub numele de Servskills. Astazi Depanero totalizeaza mii de ore de experienta de service si pregatire profesionala precum si mii de ore de relatii cu clientii in domeniile electro IT, electrocasnice mici si mari, tablete si telefoane mobile. Viziunea noastra este sa reparam ce bagi in priza. Misiunea noastra este sa garantam si sa readucem clientilor confortul in utilizarea echipamentelor din viata de zi cu zi. Investitia in tehnologie de inalta performanta, pregatirea personalului si produsul inovator Garantie Extinsa sustin livrarea unui serviciu impecabil pentru o medie de 33.000 clienti in fiecare luna. Echipa Depanero este compusa din tehnicieni cu experienta in testarea si diagnosticarea unei game foarte largi de produse: notebook-uri si tablete, componente IT si periferice, echipamente audio-video, multifunctionale si imprimante, telefoane mobile si chiar electrocasnice diverse. In prezent Depanero este compania cu unul din cele mai moderne centre de service din Romania, cu peste 70 de parteneriate avute cu furnizori si centre de service autorizate care asigura remedierea problemelor la produsele cu garantii speciale: Garantia All Inclusive, Garantia Plus precum si serviciul Service Expres.

    Cerinte

    - Studii superioare (in curs sau finalizate);
    - Cunostinte tehnice si experienta in vanzarea produselor IT;
    - Abilitati de operare PC (MS Windows, Outlook, MS Office
    - Cunostinte de limba engleza, minim nivel conversational.

    Responsabilitati

    - Oferirea de consultanta de specialitate pentru toata gama de produse comercializate;
    - Furnizarea de informatii catre clienti cu privire la disponibilitatea in stoc a produselor, informatii privind serviciile si produsele din portofoliul firmei;
    - Mentinerea unui comportament si a unei atitudini profesioniste, orientate catre client si fidelizarea acestora;
    - Initierea si finalizarea comenzilor primite de la clienti;
    - Promovarea produselor din oferta;
    - Preluarea si rezolvarea situatiilor in care apar neconformitati;
    - Transmiterea informatiilor de natura tehnica clientilor