Research Associate

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile GfK Romania active.


Vezi toate job-urile Research Associate active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Educatie - Training active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.ro

Angajator: GfK Romania
Domeniu:
  • Educatie - Training
  • Marketing
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 27.11.2017
    Scurta descriere a companiei

    Our world is changing fast. Consumers, users, and buyers are calling the shots. New things become possible every second. And more complicated, too. Our clients are businesses around the globe. To make the best possible decisions every day, they need to really know what is going on, now and in the future. We don't have a crystal ball, either. But we love data and science and we understand how to connect the two. We care about attention to detail and accuracy. We are digital engineers who build world-class research, powered by high technology. Because people who know best lead the way.

    This is why GfK means Growth from Knowledge.


    Lumea noastră se schimbă repede. Consumatorii, utilizatorii și cumpărătorii folosesc tot ceea ce este nou pe piata. Lucrurile noi devin posibile în fiecare secundă si fiecare secunda devine mai complicată.
    Clienții noștri sunt companii din întreaga lume si pentru a lua cele mai bune decizii în fiecare zi trebuie să știe cu adevărat ce se întâmplă, acum și în viitor. Nu avem o bol de cristal dar ne plac datele și știința și înțelegem cum sa facem legatura intre cele doua. Ne pasă de atenția acordată detaliilor și preciziei. Suntem ingineri digitali care construiesc cercetări de nivel mondial, bazate pe tehnologii de vârf.

    GfK înseamnă Growth from Knowledge / crestere prin cunoastere, iar noi, oamenii din GfK, ajutam clientii sa se dezvolte.

    Cerinte

    Requirements:
    • Excellent attention to detail, prioritization and multi-tasking;
    • Curiosity and passion for problem solving, project management, social media, market research and data analysis;
    • Strong skills with Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint);
    • Experience with Survey Reporter, SPSS, SAS or other data analysis software a plus;
    • Availability to work between 16:00 and 00:00

    Responsabilitati

    The work consists in:
    • Assist in the execution of the research process from project planning to data collection to end delivery to the client;
    • Manage aspects of projects including execution, schedule and quality;
    • Quality assurance in checking survey links, data tables, reports.