Reprezentant Vanzari SME Piatra Neamt/Bacau

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Telekom Romania active.


Vezi toate job-urile Reprezentant Vanzari SME Piatra Neamt/Bacau active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Telekom Romania
Domeniu:
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Bacau
  • Piatra Neamt
  • Actualizat la: 04.01.2018
    Scurta descriere a companiei

    Telekom Romania este un brand dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu aproximativ 10 milioane de contracte de servicii. Este parte a grupului Deutsche Telekom – unul dintre liderii globali de comunicatii integrate, prezent în 51 de țări de pe 5 continente.
    Soluțiile noastre deschid o lume infinită de oportunități de a împărtăși cele mai frumoase și emoționante experiențe cu familia, prietenii, colegii și cu cei din jurul nostru. Misiunea noastră este să îmbogățim viețile oamenilor, oferindu-le acestora servicii integrate fixe și mobile, tehnologii de ultimă generație 4G, fibră optică, precum și Internet TV, care aduce utilizatorilor o nouă experiență de divertisment, cu acces la conținut exclusiv și de calitate, pe toate ecranele, și funcționalități interactive avansate. În ceea ce privește clientii business, Telekom Romania este partenerul de încredere al companiilor, pentru care oferim soluții complete de comunicații și IT&C care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

    Soluțiile noastre conectează oameni, mașini și conținut, pentru un viitor mai bun, mai sigur și mai simplu.

    "Inainte de a aplica pentru aceasta pozitie va invitam sa accesati urmatorul link: https://www.telekom.ro/informare-candidat-dataprivacy pentru a va informa cu privire la modul in care Telekom Romania prelucreaza datele dumneavoastra cu caracter personal.”
    *Numai candidatii selectati vor fi contactati.

    Cerinte

    SCOP: Identificarea şi satisfacerea necesităţilor clienţilor de tip SME din portofoliu; vânzarea de servicii fixe si mobile furnizate de catre companie, cu scopul de a atinge obiectivele de vanzari ale companiei; gestionarea şi monitorizarea portofoliului de clienţi SME alocati, cu scopul de a mentine si creste veniturile generate de acestia; asigurarea consultanţei pentru clienţii din portofoliu.


    Studii:
    •Studii medii; studiile in domeniul comercial/tehnic constituie un avantaj


    Experienţa în muncă:

    •Experienţă de minim 1 an în domeniul vanzarilor corporate sau domeniul IT/telecom constituie un avantaj.


    Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:

    •Buna cunostere a tehnicilor de vânzare;
    •Orientare catre client;
    •Orientare catre rezultate;
    •Proactiv;
    •Bune abilităţi de ascultare;
    •Adaptabilitate;
    •Lucru individual şi în echipă;
    •Iniţiativă;
    •Bune abilităţi de comunicare;
    •Bune cunoştinţe de limba engleză;
    •Bune cunoştinţe de operare PC;
    •Disponibilitate de a călători;
    •Permis de conducere categoria B (fără incidente).

    Responsabilitati

    RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:
    • Este responsabil cu realizeazarea planului de vânzări si venituri ale serviciilor de fix si mobil pentru portofoliul de clienti SME alocat;
    •Realizeaza prognoza rezultatelor de venituri si vanzari, cu frecventa saptamanala;
    •Inregistreaza si actualizeaza informatiile privind oportunitatile de vanzare in CRM Siebel, cu frecventa zilnica (conform standardelor de completare a informatiilor distribuite intern);
    •Oferă asistenţă şi asigură consultanţa clienţilor din portofoliu, atât înainte cât şi după vânzare;
    •Prezintă şi promovează produsele şi serviciile fixe si mobile furnizate de companie clienţilor din portofoliu;
    •Dezvoltă relaţii de afaceri puternice cu clienţii din portofoliu care să contribuie la furnizarea unor informaţii importante pentru planificarea strategiilor privind serviciile şi pachetele de servicii şi pentru fundamentarea tarifelor acestora;
    •Întocmeşte şi actualizează fişele de clienţi, conform modelelor prestabilite şi în termenele comunicate de catre superiorul direct;
    •Prospectează permanent piaţa pentru identificarea de noi clienţi şi pentru cresterea cotei de piaţă a serviciilor şi produselor companiei;
    •Monitorizează competiţia şi evoluţia pieţei în domeniul comunicaţiilor pentru a identifica şi comunica intern aspectele care necesită îmbunătăţire;
    •Crează şi menţine o imagine favorabilă a companiei în faţa clienţilor;
    •Transmite lead-uri de vanzari, generate la clienti din alte portofolii, catre titularul portofoliului respectiv, si ajuta la conversia lor in contracte semnate;
    •Pregateste informatiile necesare revizuirii performantei, si sustine o prezentare, cu frecventa de minim o data pe luna, cu scopul revizuirii obiectivelor la zi si planurilor pe perioada urmatoare;
    •Întocmeşte în termen rapoartele cerute de superiori;
    •Informează şefii direct despre orice problema care depasesc limita sa de competenta Pe perioada concediilor sau altor situaţii care se ivesc, predă/preia reprezentantului de vânzări care / pe care îl înlocuieşte activităţile în curs de derulare pentru clienţi.