Asistent administrativ comunicare

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 14.12.2017
    Scurta descriere a companiei

    Veo WorldWide Services este o companie cu 9 ani de experiență, cu o creștere de 140% in ultimii 2 ani. Aproape 500 de colegi în 6 sedii din România, Republica Moldova și Polonia. Peste 20 de proiecte cu expunere internațională. Mediu multicultural și un zumzăit continuu în multe limbi străine: engleză, franceză, italiană, spaniolă, greacă, germană, rusă, turcă, sârbă, croată. Clienți din toate colțurile lumii.

    Suntem un furnizor de servicii de consultanţă Business to Business acoperind o gamă largă de domenii, iar specialiștii noștri în COMERŢ INTERNAȚIONAL și TRANSPORT, IT, FINANŢE și RESURSE UMANE fac din VEO o companie de profesioniști.
    Ce ne definește? PASIUNEA şi IMPLICAREA. Punem aceste ingrediente magice în tot ceea ce facem, iar acest lucru se reflectă nu numai în rezultatele noastre, ci mai ales în activitatea noastră zilnică.

    Ce îţi propunem ? Provocări, zi de zi! Provocarea de a te adapta unei companii care crește anual cu peste 80%, provocarea de a fi într-o permanentă competiție cu tine însuți, provocarea de a lua proiecte de la 0 și de a le da un sens!

    Îți încurajăm spiritul antreprenorial, creativitatea și ideile originale. Îți oferim posibilități de dezvoltare a carierei, training-uri la nivel internaţional care să te ajute să devii un profesionist din ce în ce mai bun, dar și sprijin personal, solidaritate în momentele dificile.

    Dacă îţi doreşti un angajament pe termen lung, iar provocările nu te sperie, ci sunt impulsul care te împinge spre birou zâmbind, te invităm să ne cunoaștem și să vorbim despre cariera ta!


    Cerinte

    Te asteptăm în echipa de Suport Administrativ dacă ești:



    - Adaptabil;
    - Responsabil;
    - Deschis;
    - Riguros;
    - Perseverent;
    - Dinamic;
    - Autodidact;
    - Sociabil;
    - Ai atitudine pozitivă și proactivă.

    Responsabilitati

    Care sunt responsabilitățile unui Asistent administrativ în acest departament?



    - Gestionarea apelurilor de pe linia dedicată clientului francez;
    - Interacţionarea cu diverse departamente pentru soluţionarea situaţiilor întâlnite în apelurile tratate;
    - Gestionarea tichetelor aferente apelurilor tratate;
    - Tratarea corespondenţei electronice primite pe căsuţa dedicată;
    - Realizarea de analize şi rapoarte de activitate.

    Alte informatii

    Noi valorificăm dorința ta de a învăța și îți oferim următoarele beneficii:


    - Formare;
    - Reale oportunităţi de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică şi de succes;
    - Pachet salarial atractiv.


    Te-am convins?


    Hai să facem cunostință!