Asistent administrativ comunicare

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Asistent administrativ comunicare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 28.01.2018
    Scurta descriere a companiei

    Suntem o companie specializată în oferirea de servicii B2B, acoperind o arie largă de domenii în care activează clienţii noştri internaţionali: Comercial, Financiar-Contabil, Resurse Umane, Logistică și Transport, Support și Dezvoltare IT. 

    Ce îţi propunem ? Provocări, zi de zi! Provocarea de a te adapta unei companii care crește anual cu peste 80%, provocarea de a fi într-o permanentă competiție cu tine însuți, provocarea de a lua proiecte de la 0 și de a le da un sens!

    Îți încurajăm spiritul antreprenorial, creativitatea și ideile originale. Îți oferim posibilități de dezvoltare a carierei, training-uri la nivel internaţional care să te ajute să devii un profesionist din ce în ce mai bun, dar și sprijin personal, solidaritate în momentele dificile.

    Dacă îţi doreşti un angajament pe termen lung, iar provocările nu te sperie, ci sunt impulsul care te împinge spre birou zâmbind, te invităm să ne cunoaștem și să vorbim despre cariera ta!


    Cerinte

    Te asteptăm în echipa de Suport Administrativ dacă ești:



    - Adaptabil;
    - Responsabil;
    - Deschis;
    - Riguros;
    - Perseverent;
    - Dinamic;
    - Autodidact;
    - Sociabil;
    - Ai atitudine pozitivă și proactivă.

    Responsabilitati

    Care sunt responsabilitățile unui Asistent administrativ în acest departament?



    - Gestionarea apelurilor de pe linia dedicată clientului francez;
    - Interacţionarea cu diverse departamente pentru soluţionarea situaţiilor întâlnite în apelurile tratate;
    - Gestionarea tichetelor aferente apelurilor tratate;
    - Tratarea corespondenţei electronice primite pe căsuţa dedicată;
    - Realizarea de analize şi rapoarte de activitate.

    Alte informatii

    Noi valorificăm dorința ta de a învăța și îți oferim următoarele beneficii:


    - Formare;
    - Reale oportunităţi de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică şi de succes;
    - Pachet salarial atractiv.


    Te-am convins?


    Hai să facem cunostință!