Economist

Angajator: BIA Human Resource Management Services
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Giurgiu
  • Actualizat la: 18.11.2017
    Scurta descriere a companiei

    BIA Human Resource Management Services a luat fiinta in 1992, numarandu-se printre primele companii de resurse umane din Romania. Pornind de la servicii de executive search, ne-am dezvoltat odata cu extinderea mediului de afaceri din Romania si am adaugat in portofoliul nostru servicii precum recrutarea si selectia de personal, salarizarea si administrarea de personal, consultanta in managementul resurselor umane, asistenta pentru expatriati, leasing de personal (agent de munca temporara) si consilierea in tranzitie de cariera.

    Astfel, fiind unul dintre pionierii serviciilor profesionale de resurse umane din Romania, am reusit sa fim alaturi de managerii de HR in ultimii peste 25 de ani. In tot acest timp, le-am oferit partenerilor nostri, cele peste 200 de companii din diverse domenii de activitate, cunostintele si abilitatile specialistilor nostri, precum si beneficiile tehnologiilor pe care acestia le folosesc in activitatea de zi cu zi.

    Increderea cu care acestia ne-au mandatat atunci cand au ales sa externalizeze total sau partial activitatile de resurse umane catre noi ne motiveaza sa le oferim servicii de resurse umane la un nivel maxim de competenta. Valorile care ne ghideaza – Profesionalism, Pasiune si Parteneriat – le oferim odata cu semnarea fiecarei intelegeri de afaceri.

    Cerinte

    Pentru clientul sau, o importanta companie multinationala care activeaza in domeniul transportului international de marfuri, BIA HR recruteaza un Economist.

    Pentru inceput, angajarea se face pe perioada determinata de 2 ani, iar posibilitatea de prelungire va fi luata in discutie catre finalul perioadei.

    Localizare birou: Bolintin Deal, jud. Giurgiu (transport asigurat de angajator)

    Cerinte:
    - studii superioare finalizate – in domeniul economic/ contabilitate
    - obligatoriu: 2-3 ani experienta anterioara pe post din departamentul financiar-contabil
    - cunoasterea legislatiei in domeniu
    - experienta in utilizarea unui program software specific domeniului
    - limba engleza nivel mediu-avansat
    - buna cunoastere a pachetului Ms Office, in special Excel
    - atentie distributiva, simt pentru detaliu foarte dezvoltat
    - persoana organizata, capabila sa isi gestioneze bine activitatile si timpul de lucru
    - responsabilitate, orientare spre rezultate
    - atitudine proactiva, dorinta de a invata si a se implica
    - adaptabilitate in situatii neprevazute

    Responsabilitati

    - operatiuni Registrul de Casa in lei si in valute
    - operatiuni cu Deconturi in lei si in valute
    - inregistrare facturi furnizori de servicii
    - evidenta/ inregistrare obiecte de inventar
    - participa la inventarierea de final de an
    - participa la inchiderile de luna
    - concilieri clienti / furnizori

    Alte informatii

    Beneficii:
    - salariu atractiv si bonuri de masa
    - prime anuale
    - transport asigurat de catre companie
    - posibilitate de dezvoltare profesionala in cadrul unei companii internationale


    Asteptam cu interes CV-urile dumneavoastra. Fiecare candidatura va fi tratata cu discretie.

    Apreciem interesul fata de postul disponibil si multumim tuturor candidatilor, insa doar cei care indeplinesc cerintele din anunt vor fi contactati. Va multumim pentru intelegere!