Administrator Cumparari in Dept. Contabilitate

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VIVRE DECO active.


Vezi toate job-urile Administrator Cumparari in Dept. Contabilitate active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: VIVRE DECO
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 13.12.2017
    Scurta descriere a companiei

    We are an online retailer specialized in Home & Lifestyle, operating in 8 markets: Romania, Bulgaria, Hungary, Croatia, Poland, Slovakia, Slovenia and the Czech Republic, with a team of ca. 200 people: buyers, content producers, developers, marketers, operations and logistics. Our mission is to be the leading destination for home & lifestyle shopping and inspiration in CEE.

    Cerinte

    Te asteptam in echipa VIVRE a Dept. Contabilitate!

    Invatam si crestem impreuna in cel mai de success start-up de e-commerce romanesc!
    Foarte important pentru noi este felul tau de a fi. In prezent, in echipa noastra avem nevoie de colegi pro-activi, orientati catre gasirea de
    solutii si o comunicarea foarte buna.

    Ce cautam?

    Abilitati foarte bune de organizare, planificare si atentie la detalii;
    Proactivitate, auto-motivatie, spirit de echipa;
    Gandire structurata, orientata pe costuri.

    Contam pe tine ca vei avea:

    Studii superioare domeniul ECONOMIC, finalizate;
    Experienta relevanta: minimum 2 ani in domeniu;
    Cunostinte de operare MS Office – Excel;
    Cunostinte AVANSATE de limba engleza (scris si vorbit).

    Responsabilitati

    -Mentinerea legaturii continue cu furnizorii de marfa ai companiei in vederea transmiterii de comenzi marfa si a obtinerii documentelor necesare (facturi, proforme, credit notes, etc.);
    -Verificarea corectitudinii documentelor primite de la furnizori in corespondenta cu comenzile trimise si datele introduse in sistemul informatic, solutionarea diferentelor constatate;
    -Centralizarea problemelor de receptie marfa si urmarirea rezolvarii acestora cu furnizorii, urmarirea recuperarii de la furnizorii de marfa a creditelor acordate clientilor pentru diverse probleme de receptie;
    -Emiterea facturilor de penalitati catre furnizorii de marfa pentru problemele de receptie, conform contractelor dintre companie si acestia;
    -Inregistrarea intrarilor de marfa cantitative si valorice in sistemul informatic in baza documentelor primite (facturi, credit note, DVI, CMR si rapoarte de receptie);
    -Realizarea de rapoarte diverse si analize solicitate de catre Managementul companiei;
    -Urmarirea livrarilor si asigurarea comunicarii pentru conformitatea documentelor pentru formalitatile vamale si fiscale, precum si pentru orice alte raportari obligatorii.

    Alte informatii

    De ce sa te alaturi echipei VIVRE din Dept Contabilitate?

    Pachet salarial motivant - structura salariala si asigurare de sanatate;
    Oportunitati de invatare accelerata si dezvoltare profesionala in cea mai complexa organizatie din industria home decor si zona geografica CEE;
    Integrarea intr-o echipa tanara si responsabila, cu o cultura organizationala dinamica;
    Oportunitati de avansare in functie de rezultate.
    Tip de activitate: full-time (Luni—Vineri, program de la ora 09.00 la ora 18.00) la sediul nostru.

    Asteptam cu interes CV-ul tau!
    Te invitam sa cunosti activitatile din cadrul departamentului si sa aplici online prin uploadarea CV-ului tau, oferindu-ne cat mai multe informatii despre tine referitor la disponibilitate si experienta profesionala anterioara.
    Localizare:
    Ne desfasuram activitatea in cladirea Green Gate din B-dul Tudor Vladimirescu Nr. 22, Sector 5.

    Adresa curenta: cladirea Green Gate din B-dul Tudor Vladimirescu Nr. 22, Sector 5.
    Transport in comun cu autobuzele 117 sau tramvaiul 32 pana la statia Chirigiu, din zona Unirii.