SPECIALIST PROIECT - IMPLEMENTARE CONTRACTE - TELECOMUNICATII

Angajator: Professional
Domeniu:
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 21.10.2017
    Scurta descriere a companiei

    PROFESSIONAL, lider pe piata agentiilor de Resurse Umane din Romania, ofera clientilor sai servicii complete in domeniul resurselor umane: recrutare, testare, selectie si plasare de personal, leasing de personal, assessment & development centers, evaluare de personal, audit organizational si training.

    Cerinte


     Studiile superioare reprezinta un avantaj;
     Experienta in domeniul din care provine proiectul de cel putin 3 ani (tehnic, comercial, IT);
     Bune cunostinte de operare PC – MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Access, Outlook);
     Corectitudine, onestitate, initiativa;
     Abilitati de lucru in echipa;
     Abilitati de comunicare;
     Gandire analitica.

    Responsabilitati


     Valideaza contractele de servicii de date premium si a serviciilor adiacente cu suport Date Premium, primite prin aplicatiile IT;
     Solicita solutia tehnica, costurile si timpii de implementare de la entitatile tehnice;
     Intocmeste analiza financiara si studiul de fezabilitate pentru aprobarea investitiei, in conformitate cu costurile si pe baza preturilor comunicate de reprezentatii de vanzari si obtine resursele necesare implementarii proiectelor (cod proiect, manager de proiect, cod buget);
     Organizeaza proiectele din portofoliul predefinit;
     Dezvolta si implementeaza instrumentele necesare pentru raportarea evolutiei si gradului de finalizare a fiecarui proiect;
     Ofera informatii si consultanta in probleme de reproiectare a proceselor si procedurilor interne pentru eficientizarea acestora, sprijinind astfel obiectivele companiei si respectarea legislatiei in vigoare;
     Identifica si investigheaza problemele legate de proiectul.