Manager calitate

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Duqueine active.


Vezi toate job-urile Manager calitate active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Controlul calitatii active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Inginerie active pe Hipo.ro

Angajator: Duqueine
Domeniu:
  • Controlul calitatii
  • Inginerie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 10.11.2017

    - Experienta : minim 5 ani

    -Limba engleza avansat ( franceza constituie avantaj)

    - asigură coordonarea activităţii de control al calităţii, a echipelor de controlori de calitate;

    - asigură întocmirea documentaţiei de control a calităţii pentru produsele şi operaţiile executate, urmărind însuşirea acesteia de câtre membrii echipei de controlori de calitate;

    - asigură întocmirea documentaţiei de control al calităţii pentru fiecare post de lucru;

    - întocmeşte fişe de control al calităţii în cazul componentelor cu probleme de calitate;

    - centralizează evidenţa zilnică şi pe ateliere a rebuturilor;

    - monitorizează respectarea prevederilor standardelor în scopul îmbunătăţirii calităţii produselor şi proceselor;

    - urmăreşte factorii care determină calitatea produselor;

    - urmăreşte indicatorii de calitate: fiabilitatea, mentenabilitatea, metoda demeritelor, disponibilitatea;

    - operează cu instrumente şi aparate de măsură şi control;

    - verifică reperele şi subansamblurile ce intră în alcătuirea produselor;

    - întreţine instrumentele şi aparatele;

    - verifică rapoarte de calitate şi documente de control: buletine de analiză şi încercări, certificate de calitate şi garanţie;

    - propune măsuri de remediere şi urmăreşte modul de realizare a acestora;

    - anunţă şeful de secţie în cazul în care constată funcţionarea necorespunzătoare a utilajelor;

    - asigură calitatea muncii prestate;

    - creaza documente pt audit si este capabil sa conduca un audit intern si extern

    - efectueaza auditul de proces

    - intretine relatia cu clientul

    - analiza de 8 D

    - experienta in controlul capabilitatii procesului

    - disponibilitate pt deplasari

    - urmareste si analizeaza indicatorii specifici de calitate

    - Organizeaza sedinta anuala de „management revue