Contract administrator

Angajator: APT Resources & Services SRL
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Juridic
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 10.10.2017
    Scurta descriere a companiei

    APT RESOURCES & SERVICES SRL

    Cu o prezență de peste 20 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT este cel mai mare jucător independent din industrie, o concentrare de forțe repartizate armonios pe diferite specializări în aria capitalului uman, a comunicării și a serviciilor SaaS. Cifra de afaceri de peste 24 de milioane euro în 2015 și o medie de 2000 de persoane (majoritatea cu studii superioare), angajate în servicii BPO și misiuni de muncă temporară, au menținut grupul de firme APT în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.

    Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 10.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe IT&C, BPO, finanțe-bănci, inginerie, retail, medical & pharma. Am dezvoltat instrumente multidisciplinare de lucru și avem soluții de recrutare rapide și inovatoare, susținute și prin platforma online aptjob.ro. Începând cu 2015, grupul și-a extins operațiunile și în alte două regiuni emergente în piața de HR: Cluj și Brașov, unde funcționează noile sucursale APT.

    Cerinte

    Bachelor's or Master's degree or equivalent experience

    - Prior experience in contract negotiation / drafting / consultancy (minimum 1-3 years) is required. Legal knowledge and experience (degree, practicing attorney) is a plus.

    - Excellent communication skills (i.e. written, verbal. Mastery in English (must be familiar with English legal terms) and local language.

    - Comprehensive understanding of contracts

    - Strong capacity for evaluating Contract clauses

    - Demonstrated problem-solving ability

    - Strong Team work, partnering skills and relationship building

    - Organized, precise, pro-active.

    Responsabilitati

    Understands our client’s standard key contractual clauses based on GIP approved templates and other contractual negotiation training materials used by the Global Contracts team

    - Analyzes the contractual terms and conditions of the agreements under assessment, with regard to the key terms indicated by the Risk assessment matrix

    - Identifies the legal and operational effects of the contractual clauses which constitute a deviation from our client's standard terms & conditions and applies the risk assessment matrix created by the Global Contracts team to correctly underline the impact of such clauses

    - Prepares the Risk Assessment grading checklist to keep track of all accepted deviations and the associated contractual risks.

    - Keeps close contact and collaborates with the Global Contracts team to ensure the same understanding of our client’s policies and contractual & operational standards are observed.

    Alte informatii

    Job code: 101017AB