Office & Logistics Manager

Angajator: SafeFleet
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 18.10.2017
    Scurta descriere a companiei

    SafeFleet Telematics is one of the most innovative companies in the field of M2M in Romania. Emerging technologies are embraced with enthusiasm by more than 14 years of a young team of R&D, tested and implemented in products that bring value to our customers.
    Many of our solutions have been launched on the market before their time, the company being both a pioneer and demand creator for M2M products that are now in a mature phase: monitoring fleet by GPS, AMR (Automatic Meter Reading) or parking paid through mobile phone.
    Today we have over 2.500 clients and over 30.000 monitored vehicles! SafeFleet is the market leader with a share of 25%!

    Cerinte

    Una dintre cele mai inovatoare companii din domeniul M2M, producatoare a sistemului SafeFleet de monitorizare a flotelor auto prin GPS, isi mareste echipa:

    Apreciem aceste abilitati:

    - absolvent studii superioare
    - experienta unui job similar in tara sau in strainatate (cel putin 2 ani)
    - buna cunoastere a limbii romane
    - buna cunoastere a limbii engleze, cel putin nivel B1
    - buna cunoastere a 2 sau mai multe limbi straine constituie un avantaj (italiana, maghiara, germana, spaniola)
    - experienta in utilizarea calculatorului, in special Microsoft Office, G-mail, Google Calendar
    - sociabilitate si abilitati de comunicare, seriozitate, spirit de echipa, orientare catre rezultate, personalitate placuta
    - disponibilitatea de a lucra in afara programului de lucru in cazul unor task-uri simple si urgente Cum poti contribui:- vei primi si inregistra vizitatorii
    - vei realiza colectarea corespondentei de orice tip (colete, scrisori, procese verbale, adrese) si le vei evidentia in situatiile informatice
    - vei redacta corespondenta simpla
    - vei selectiona si expedia corespondenta si/sau alte documente
    - vei pregati formalitati de import/export
    - vei demara procesele pentru achizitia consumabilelor de birou
    - vei face rezervari si achizitii pentru hoteluri, bilete de avion si masini de inchiariat
    - vei face rezervari pentru evenimente si conferinte, local si in strainatate
    - vei executa lucrari de birou precum organizarea dosarelor, utilizarea de fotocopiatoare si scanner-e
    - vei tine legatura prin e-mail sau telefon cu managerii companiei in vederea organizarii calendarului de lucru
    - vei intocmi diverse rapoarte in functie de solicitari
    - vei coordona serviciile de suport din cladire (curatenie, incalzire, ventilatie, control acces, parcare)
    - vei prelua apelurile telefonice si le vei directiona catre destinatari

    Responsabilitati

    Vei beneficia de:

    - pachet financiar peste nivelul pietei
    - mediu de lucru international
    - te incurajam sa traiesti sanatos, astfel ca decontam 50% din cheltuielile cu sportul (fie inot, aerobic, fitness, etc.)
    - sprijinim familia prin decontarea cu 50% a cheltuielilor de gradinita sau after school
    - tichete de masa sau tichete cadou
    - decontam 50% din cheltuielile cu ochelarii sau lentilele de contact
    - oferim card de sanatate dupa primele 3 luni de acomodare in echipa
    - oferim training specializat si oportunitati de dezvoltare personala
    - activitati de echipa sa iti incarci bateriile in tara si in strainatate!