Asistent Receptie

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile HR Gold active.


Vezi toate job-urile Asistent Receptie active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: HR Gold
Domeniu:
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 26.10.2017
    Scurta descriere a companiei

    HR Gold este o companie de resurse umane ce ofera servicii de recrutare si selectie personal.

    Ne dorim sa fim un partener strategic pentru clientii nostri, sa selectam impreuna cei mai buni angajati pentru posturile disponbile. Vizam atat companii ce au un departament intern de recrutare, insa datorita volumului ridicat de posturi disponibile, externalizeaza o parte a recrutarii, cat si companiile ce nu au departament intern de recrutare.

    Totodata oferim posibilitatea potentialilor candidati ce sunt in cautarea unui loc de munca sa isi gasesca jobul dorit, luand in calcul experienta anterioara pentru posturile ce solicita acest lucru si informatiile specifice sau ii directionam pe candidatii ce sunt la inceput de drum sa isi aleaga un parcurs al carierei.

    Cerinte

    Absolvent al unei facultati;
    Capacitate de concentrare si organizare;
    Experienta in utilizarea sistemelor de operare : Windows XP / 7 / 10;
    Experienta in utilizarea Microsoft Office : Word, Excel, browsere internet;
    Abilitati bune de comunicare si relationare;
    Experienta pe un post similar (prezinta avantaj).

    Responsabilitati

    Recrutam pentru clientul nostru, o asociatie cu peste 20 ani de activitate, in plina dezvoltare atat pe plan intern, cat si international, Asistent Receptie - Bucuresti.

    Responsabilitati:

    Preluarea si directionarea apelurile telefonice;
    Introducerea informatiilor in programul intern;
    Asigurarea fluxului corespondentei interdepartamentale;
    Respectartea termenelor de corespondență cu partenerii societatii;
    Procesarea, redactarea si administrarea documentelor;
    Asigurarea activitatilor de protocol.