Analist Monetica - Terminal Management

Angajator: BRD - Groupe Societe Generale
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 23.10.2017
    Scurta descriere a companiei

    BRD - Groupe Société Générale

    BRD face parte din Grupul Société Générale, unul dintre cele mai mari grupuri europene de servicii financiare. Grupul are 148 000 de angajati in 76 de tari si 32 de milioane de clienti in intreaga lume.

    Valorile prin care ne-am dobandit soliditatea si pe care ne-am cosntruit brandul sunt :

    Jucatori de echipa: toti cei aproximativ 7.700 de angajati functionam ca un tot, ne sprijinim inititativele si colaboram eficient. Doar asa, putem sa crestem gradul de satisfactie al celor 2,2 milioane de clienti pe care ii avem.

    Inovativi: zi de zi interactionam cu clientii nostri ca sa aflam cum prefera sa-si faca operatiunile sau cum planurile lor pot prinde viata cu ajutorul nostru. Drept urmare, avem grija ca oferta comerciala sa raspunde cat mai bine nevoilor si comportamentelor lor.

    Adaptabili: avem forta necesara pentru a demonstra ca ne putem adapta si chiar reusi cu succes intr-un mediu de multe dificil, cu rigori si riscuri in permanenta schimbare. Ne intelegem meseria si o practicam cu responsabilitate.

    Profesionisti: suntem diversi din punct de vedere al talentelor, al cunostintelor si al abilitatilor, ne prefectionam permanent si cautam sa ne respectam intotdeauna responsabilitatile fata de echipa in care lucram si clientii pe care ii servim.

    Pe scurt:

    4 valori ce ne ghideaza la nivel de grup : Responsabilitate, Angajament, Inovare, Spirit de echipa.

    7 competente unice pentru toti salariatii Grupului: orientare spre rezultate, orietare spre client, cooperare, dezvoltarea capitalului uman, deschidere spre schimbare, managementul echipei, contributie la strategie.

    Cerinte

    Cunostinte si experienta:

    Capacitate de analiza si sinteza
    Cunostinte privind modul de functionare a cardurilor si al operatiunilor cu carduri
    Experienta zona terminale POS

    Responsabilitati

    Rol principal

    Suport terminale noi cash si non cash

    Responsabilitati

    Setarea si activarea/dezactivarea terminalelor noi cash si non cash in aplicatiile specifice bancii;
    Efectueaza update-uri de setare a terminalelor ca urmare a solicitarilor de mutare/inlocuire terminale;
    Monitorizeaza disponibilul existent in terminalele cash;
    Colaboreaza in mod direct cu prestatorii externi de servicii pentru actiuni referitoare la activitatea de acceptare carduri la terminalele cash si non cash;
    Aloca MCC (Merchant Category Code) functie de activitatea descrisa pe punctul de lucru si in concordanta cu cerintele (manuale) VISA si MASTERCARD

    Alte informatii

    * contract perioada determinata 1 an