Payroll Coordinator

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile EPIC Business Human Strategy active.


Vezi toate job-urile Payroll Coordinator active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Angajator: EPIC Business Human Strategy
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 27.10.2017
    Scurta descriere a companiei

    EPIC Business Human Strategy is a company acting in the human resources consultancy field, offering services both in talent acquisition and human capital development.

    At EPIC we mix creativity, simplicity, passion, commitment and processes to build synergies between clients business vision and people potential. We bring our experience and expertise from a diverse range of industries, cultures and businesses, from start up to mature entrepreneurship and multinationals. We aim to build strategies that last and people tell great stories about.

    Cerinte

    Candidatul de succes va avea urmatorul profil:

    - Experienta in domeniul salarizarii 2-5 ani
    - Atestat de Inspector resurse umane
    - Cunoştinţe bune de legislaţia muncii şi legislaţia privind salarizarea
    - Cunoasterea aplicatiei UCMS constituie avantaj
    - Cunoştinţe bune de operare Microsoft Office
    - Cunoaşterea limbii engleze - nivel mediu
    - Foarte buna capacitate de analiza si sinteza, atentie la detalii
    - Capacitate de organizare si planificare
    - Abilitati foarte bune de comunicare
    - Orientata spre rezolvarea problemelor
    - Persoana matura, echilibrata, cu atitudine proactiva, responsabila.

    Responsabilitati

    Viitorul Payroll Coordinator va avea urmatoarele responsabilitati:

    -Supervizarea departamentului de resurse umane/ activitatii de administrare
    Intocmire pontaj, intretinerea structurii utilizatorilor de pontaj;
    - Acordare suport angajatilor/managerilor pentru intocmire si reglare pontaj;
    - Calcul prime/bonusuri conform procedurilor si politicilor interne;
    - Intocmirea si transmiterea fisierelor de prime, ajutoare sociale, alte drepturi salariale si a retinerilor salariale;
    - Colectare si transmitere pe e-mail si in original a certificatelor medicale, precum si corectia erorilor din import (daca este cazul);
    - Primeste solicitarile de avans salarial si concediu de odihna, proceseaza si transmite platile si centralizeaza informatiile pentru calculul salarial;
    - Depunerea dosarului de recuperare sume din FNUASS la Casa de Sanatate;
    - Verificarea statului de plata si a rapoartelor salariale privind: numar de angajati pe locatie avand in vedere angajatii din statul de plata pe luna anterioara; angajati plecati si angajati noi; concedii medicale; ore de noapte; ore de weekend; ore suplimentare; concedii de odihna; compensare zile de concediu de odihna si plata ore suplimentare din luna in curs la angajati plecati; deduceri la calculul impozitului pe venit;
    - Alocarea angajatilor pe centre de cost in conformitate cu structura companiei
    - Transmiterea rapoartelor statistice catre INSSE;
    - Transmitere rapoarte contabile intocmite de Furnizor catre departamentul Financiar Contabil;
    - Inregistrare la autoritati a Declaratiei 112 si 205 privind obligatiile de plata a contributiilor sociale, impozitului pe venit si evidenta nominala a persoanelor asigurate ;
    - Raportari interne: rapoarte CO & ore suplimentare pe departamente.