Analist Call Center
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Professional active.Vezi toate job-urile Analist Call Center active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro |
Angajator: | Professional |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 27.10.2017 |
Remote work: | On-site |
Professional represents for over 25 years, the most performing Romanian approach of complete human resources services on the market.
We define our approach and evolution through key-words like professionalism, dedication, promptitude, flexibility and ethics. We take pride of a reputation that obliges and challenges us to discover and develop new methods, designed to respond to our clients need.
- Studii superioare finalizate cu dibloma de licenta;
- Limba engleza - nivel C1;
- Cunostinte de operare MS Office;
- Expertiza tehnica - reprezinta un avantaj;
- Orientare spre rezultate;
- Orientare spre client;
- Experienta in lucrul cu clientii;
- Intelegerea businessului;
- Orientarea spre performanta;
- Autonomie, initiativa si implicare.
- Implementeaza si urmareste procedurile si procesele de receptionare, tratare si gestionare a apelurilor telefonice si a solicitarilor primite prin e-mail din partea clientilor si tertilor la nivelul partenerului exten de Call Center;
- Asigura satisfactia, loialitatea si retentia clientilor, contribuind la intarirea imaginii companiei;
- Asigura serviciul de gestiune clientela pentru solicitarile/sesizarile telefonice ale clientilor si tertilor;
- Asigura rezolvarea problemelor acestora prin gestionarea aplicatiilor si adreselor de e-mail dedicat;
- Redirectioneaza solicitarea/sesizarea la persoanele/compartimentele responsabile;
- Promoveaza noile modalitati de plata, contribuind la dezvoltatarea vanzarilor si a serviciilor asociate.
- Participa activ la implementarea procedeelor si proiectelor pentru reducerea termenelor de plata si a numarului clientilor restantieri, aplicand metode specifice call center, atat catre clienti cat si la nivelul partenerului extern de Call Center si a personalului de leasing din echipa interna.
Alte informatii:
- Companie angajatoare: companie multinationala franceza din domeniul gazelor naturale;
- Program de lucru: standard, L-V, 09:00 - 17:30;
- Locatie: centrala.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Analist Call Center - perioada determinata Aplica fara CV | |
OPERATOR CALL CENTER BUCURESTI, | |
Operator call center cu limba romana Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (179) |
Raporteaza eroarea la