Responsabil Raion

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Leroy Merlin active.


Vezi toate job-urile Responsabil Raion active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Leroy Merlin
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Bacau
  • Constanta
  • Iasi
  • Actualizat la: 25.09.2017
    Scurta descriere a companiei

    La LEROY MERLIN Romania, suntem o echipă unită și dedicată pentru a răspunde mai bine cerințelor și nevoilor clienților noștri și pentru a le oferi cele mai bune servicii. Asigurăm astfel o ambianță plăcută în magazin și suntem siguri că energia noastră se transmite și clienților!
    Ne place să avem cu toții același set de valori: exemplaritate, respect, generozitate, simplitate, coerenţă, performanţă şi cinste cu care ne tratăm și clienții.
    În cei 7 ani de activitate, am creat 16 magazine situate în București și în marile orașe din țară: Craiova, Ploiești, Brașov, Sibiu, Cluj, Târgu Mureș, Constanța, Suceava, Bacău, Iași, Timișoara și Oradea.

    Cerinte

    Capacitate de comunicare, coordonare şi lucru în echipă;
    Orientare și deschidere către client;
    Competenţă analitică;
    Orientare către rezultat;
    Capacitate de adaptare;
    Flexibilitate şi responsabilitate profesională;
    Dinamism și spirit de inițiativă;
    Capacitate de anticipare.

    Responsabilitati

    Este permanent în serviciul clientului şi a activităţii comerciale;
    Acţionează în scopul asigurării celor mai bune produse şi unui înalt grad de satisfacţie client;
    Concretizează şi îmbunătăţeşte planul de acţiuni comerciale pentru raionul lui în funcţie de acţiunile comerciale, de sezonalitatea produselor şi de dezvoltarea ofertei din magazine în funcţie de solicitările clienţilor;
    Este la curent cu tendinţele pietei de bricolaj (DIY) şi le aplică în munca de zi cu zi;
    Coordonează implantările respectând regulile companiei;
    Realizează comenzi şi alte activităţi necesare la buna gestionare a raionului;
    Urmăreşte stocurile şi aplică măsurile necesare pentru optimizarea lor;
    Îi sfătuieşte pe consilierii de vânzare în ceea ce priveşte întâmpinarea şi sfătuirea clienţilor;
    Asigură formarea consilierilor de vânzare în ceea ce priveşte cunoştinţele despre produse şi meseria în sine;
    Verifică şi întreţine ordinea şi curăţenia din raion.