SPECIALIST MARKETING

Angajator: Active SOFT
Domeniu:
  • Marketing
  • Media - Jurnalism
  • Publicitate - Agentii publicitate
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 13.11.2017

    Candidatul ideal

    - Studii superioare finalizate (preferabil specializarea marketing / comunicare) 
    - Experienta in marketing (poate constitui avantaj)
    - Limba engleza, nivel mediu / avansat.
    - Cunostinte PC: MS Office (Word, Excel, PowerPoint), Internet; constitue avantaj (Photoshop, Corel) 
    - Excelente abilitati de comunicare, interrelationare si lucru in echipa
    - Initiativa, dinamism, creativitate, flexibilitate;
    - Abilitati foarte bune de analiza, sinteza si interpretare a informatiilor;
    - Atentie sporita la detalii, capacitate de concentrare;
    - Capacitate de a lucra sub presiune, cu temene limita;
    - Organizare, planificare, control, orientare catre utilizatori

    Descrierea jobului

    - Monitorizeaza, evalueaza si analizeaza evolutia pietei, nevoile utilizatorilor si cauta oportunitati de marketing;
    - Analizeaza pozitia pe piata a site-urilor din portofoliul companiei si tendintele pietei;
    - Monitorizeaza activitatile si serviciile competitorilor, efectueaza statistici si analize asupra concurentei;
    - Gestioneaza toate informatiile de marketing privitoare la site-uri;
    - Elaboreaza diverse tipuri de prezentari si rapoarte privind compania si site-urile din portofoliu;
    - Identifica cerintele pietei pentru solutiile existente si pentru cele preconizate, elaboreaza strategia de pozitionare;
    - Participa la elaborarea, implementarea si coordonarea planurilor si a strategiilor de marketing conform misiunii, obiectivelor si strategiilor companiei;
    - Colaboreaza permanent cu coordonatorii proiectelor pentru a asigura optimizarea si eficienta strategiilor adoptate;
    - Propune, implementeaza si verifica respectarea standardelor de marketing ale companiei;
    - Elaboreaza si gestioneaza derularea proiectelelor de cercetare de piata, prin interactiunea cu utilizatorii actuali si cei potentiali;
    - Analizeaza piata de profil si identifica cele mai potrivite canale de comunicare pentru promovarea site-urilor companiei;
    - Participa la conceperea mesajelor si realizarea materialelor de promovare a imaginii site-urilor si companiei; asista la realizarea grafica a acestora; 
    - Participa la planificarea, organizare si coordonarea campaniile de promovare a site-urilor
    - Monitorizeaza derularea si rezultatele actiunilor de promovare si marketing;
    - Propune si realizeaza studii privind satisfactia utilizatorilor, impactul campaniilor de promovare
    - Informeaza coordonatorii de proiecte asupra m codificarilor de comportament ale utilizatorilor, aparitiei de noi tendinte, actiunilor concurentei;
    - Dezvolta si intretine relatiile cu partenerii si mass media;
    - Asigura suport online si offline pentru partenerii site-urilor din portofoliu;
    - Participa la organizarea evenimentelor si coordoneaza reprezentarea companiei si site-urilor la targuri, expozitii, conferinte, etc;