Sales Account Manager - echipamente hardware

Angajator: Senior Software
Domeniu:
  • Internet - eCommerce
  • IT Hardware
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 22.09.2017
    Scurta descriere a companiei

    Senior Software este unul dintre cei mai dinamici furnizori locali de solutii software integrate pentru managementul afacerilor. Datorita celor peste 400 de implementari de succes in multiple tari europene si a cresterii continue la nivel de companie, am reusit sa ne diferentiem ca fiind unul dintre principalii provideri de solutii software integrate din Romania.

    Compania noastra a fost fondata in 2003, iar in prezent avem peste 150 de angajati si birouri in Bucuresti, Cluj-Napoca, Constanta si Iasi.

    Succesul proiectelor noastre se datoreaza profesionalismului si know-how-ului echipei, dar si parteneriatelor incheiate de-a lungul timpului cu jucatori de talie mondiala, cu care impartasim trasaturi precum dinamismul, inovatia si, cel mai important, dorinta de a transforma tehnologia in beneficii directe pentru companii.

    Pentru a afla detalii despre noi si proiectele noastre va invitam sa accesati www.seniorsoftware.ro !

    Adresa la care ne puteti contacta este jobs@seniorsoftware.ro

    Cerinte

    Candidatul ideal:
    • Experienta in vanzarea de produse hardware sau vanzarea online (e-commerce)
    • Pasiune pentru vanzari
    • Studii in dormeniul tehnic / informativa / inginerie
    • Foarte bune abilitati de comunicare (atat scris, cat si oral)
    • Buna capacitate de invatare si integrare a cunostintelor
    • Abilitati excelente de organizare si o buna capacitate de a gestiona timpul in mod eficient
    Reprezinta un plus:
    • Experienta in domeniul identificarii automate, colectarii de date (AIDC) si punctelor de vanzare (POS).
    • Cunoasterea pietei de cititioare coduri de bare, imprimante termice si de etichete, cantare eletronice
    • Cursuri de vanzari

    Responsabilitati

    Responsabilitati:
    • Gestionarea intregului process de vanzare
    • Up-selling si Cross-selling
    • Intretinerea portofoliului de clienti alocat
    • Negocierea conditiilor contractuale

    Alte informatii

    Beneficii:
    • Pachet salarial atractiv;
    • Un mediu de lucru placut si profesional alaturi de o echipa cu vasta experienta;
    • Plan de integrare si dezvoltare profesionala;
    • Conditii excelente de munca;
    • Oportunitatea dezvoltarii unei cariere in vanzari;
    • Participarea in proiecte interesante si provocatoare;
    • Servicii medicale private;
    • Decont pentru activitatile sportive;
    • Zi de fructe si cafea la discretie.