Specialist Continuitatea Afacerii

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile BCR active.


Vezi toate job-urile Specialist Continuitatea Afacerii active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Angajator: BCR
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 28.09.2017
    Scurta descriere a companiei

    Ti-am pregatit cariere in care tot ceea ce faci tu se vede. Nu doar la birou, ci in toata tara.
    Pentru ca suntem o banca ce sustine oamenii cu incredere si proiectele pentru viitorul Romaniei.

    Banca Comerciala Romana (BCR), membra a Erste Group, este cel mai important grup financiar din Romania si include operatiunile de banca universala (retail, corporate & investment banking, trezorerie si piete de capital), precum si societatile de profil de pe piata leasingului, pensiilor private si a bancilor de locuinte.

    BCR este banca nr.1 în România după valoarea activelor (peste 15 mld EUR), banca nr.1 după numărul de clienţi şi banca nr.1 pe segmentele de economisire şi creditare. BCR este cel mai valoros brand financiar din România, după gradul de încredere al clienţilor şi după numărul celor pentru care BCR este principala instituţie cu care fac banking. Si tot BCR este numarul 1 in preferintele tinerilor care viseaza la o cariera in banking.

    Cerinte

    Studii superioare economice, juridice sau tehnice;
    Vechime minima in specialitate de 3 ani, din care minim 2 ani in institutii financiar-bancare;
    Cunostinte de project management si raportare;
    Cunostinte generale despre produsele si serviciile bancii / toate produsele si serviciile bancare;
    Management si tehnici de vanzari;
    Cunostinte economice si financiare;
    Cunostinte legislative pentru societatile comerciale din Romania;
    Analiza cerintelor clientilor;
    Cunostinte despre piata bancara.

    Responsabilitati

    Participa la realizarea proiectului de dezvoltare si mentinere a Planului de Continuitate (inclusiv testrea planului) a afacerii al BCR si al subsidiarelor precum, la dezvoltarea analizei de impact in cazul intreruperii activitatii afacerii si alte proiecte din cadrul DMSCA.
    Participa la dimensionarea necesarului de resurse alocate procesului de business continuity management pentru fiecare subsidiara.
    Participa activ (daca este cazul) la dezvoltarea si implementarea Planului de Continuitate a afacerii in subsidiarele grupului BCR;
    Actioneaza conform metodologiei de management al proiectului si decide asupra actiunilor care trebuie intreprinse in vederea indeplinirii scopului proiectului.
    Efectueaza raportari cu privire la status-ul de implementare a Planului de continuitate a afacerii la nivelul subsidiarelor BCR.
    Aplica metodologia analizei riscurilor pentru managementul continuitatii afacerii.
    Analizeaza rezultatele analizei de impact asupra afacerii in cazul nefunctionarii proceselor.
    Participa la definirea si crearea echipelor de raspuns la incident in situatii de criza.
    Propune strategia de testare a planului de continuitate a afacerii.
    Participa direct la rezolvarea incidentelor in situatii de criza, cat si la incidentele de tip 3 si 2.
    Participă la elaborarea proiectelor reglementarilor interne, care privesc sau care au tangenta cu activitatea departamentului.
    Gestionează si investigheza incidentele de securitate repartizate direct spre rezolvare sau postate in aplicatia Helpdesk USD .
    Intocmeste analiza de risc referitoare la continuitatea afacerii.
    Propune strategiile de recuperare in caz de dezastru.