Team Leader Collection - Iasi

Angajator: EOS KSI Romania
Domeniu:
  • Banci
  • Juridic
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 25.08.2017
    Scurta descriere a companiei

    EOS KSI Romania (former KSI Kasolvenzia) is part of EOS Group, headquartered in Germany, The Group offers Credit Management Services through its pan European network and is also present in the USA. EOS Romania has become the leader in Romania in the field of Credit Management Services, working with well known International and Romanian Companies.

    In order to support the continuous rapid growth and development of EOS KSI Romania’s, we are seeking high quality people to join our team in a challenging and forward thinking working culture.
    You can find more about us on: www.eos-ksi.ro.

    Cerinte

    Candidatul ideal

    Minim 2 ani experienta in coordonarea / supervizarea unei echipe;
    Capacitatea de a lucra cu termene stranse, varietate mare de clienti/ cazuri si complexitate ridicata din punct de vedere strategii de colectare;
    Abilitati de comunicare si analiza;
    Atitudine proactiva si orientare spre client;
    Capacitate de organizare a prioritatilor si de luare a deciziilor in timp util;
    Abilitati si experienta in evaluarea performantei, motivarea si dezvoltarea echipei;

    Responsabilitati

    Descrierea jobului

    Conduce activitati de colectare debite la nivelul echipelor si clientilor din aria de responsabilitate (din punct de vedere al proceselor interne si al performantei acestora);
    Dezvolta si implementeaza strategii de colectare, oferind solutii inovative si luand in considerare specificul cazurilor, resursele disponibile si target-urile stabilite intern sau impreuna cu clientii;
    Mentine un control sistematic al practicilor din cadrul echipei si il reflecta prin rapoarte si analize periodice, atentioneaza managementul in timp util referitor la orice posibila disfunctionalitate, propune si implementeaza solutii de imbunatatire;
    Stabileste si mentine comunicarea cu clientii companiei pe aspecte operationale; participa la intalnirile cu clientii corespunzator rolului sau (prezentari, documente de sinteza, rapoarte) si raspunde cu promptitudine la cerintele din partea acestora;
    Asigura un nivel constant de performanta a echipei prin comunicarea directiei, stabilirea de obiective, monitorizarea activitatii si evaluarea periodica a performantei membrilor echipei;
    Conduce prin exemplul personal si desfasoara constant activitati de dezvoltare a oamenilor astfel incat echipa sa aiba un nivel inalt de profesionalism.