Agent Call Center - Inbound

Angajator: Professional
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Telecomunicatii
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 21.09.2017
    Scurta descriere a companiei

    PROFESSIONAL, lider pe piata agentiilor de Resurse Umane din Romania, ofera clientilor sai servicii complete in domeniul resurselor umane: recrutare, testare, selectie si plasare de personal, leasing de personal, assessment & development centers, evaluare de personal, audit organizational si training.

    Cerinte

    · Studii medii (studiile superioare reprezinta un avantaj).

    · Abilitati excelente de comunicare

    · Orientare catre client

    · Cunostinte de baza de operare PC-pachetul MS Office.

    Responsabilitati

    • Asigura comunicarea cu clienţii prin toate mijloacele de comunicare disponibile (apeluri intrare, apeluri iesire, corespondenta scrisa - e-mail), conform procedurilor în vigoare, tratand cu profesionalism toate cererile, identificand nevoile clientilor;
    • Furnizează informaţii generale (tarife, servicii, acoperire, pachete, reţea de distribuţie, etc.) pentru rezolvarea solicitarii clientului;
    • Inregistreaza solicitarile si reclamatiile clientilor si le proceseaza in conformitate cu instructiunile de lucru specifice;
    • Furnizeaza solicitantilor date corecte si complete prin utilizarea corespunzatoare a sistemului informational;
    • Ofera suport (primul nivel) privind problemele tehnice aparute, precum si aspecte legate de retentia clientilor existenti;
    • Verifica gradul de satisfactie a clientilor fata de serviciile furnizate, asigurand asistenta comerciala.