Responsabil administrativ

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Vauban active.


Vezi toate job-urile Responsabil administrativ active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Vauban
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • IT Software
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 27.10.2017
    Scurta descriere a companiei

    Vauban joined the GFI Group at the beginning of January 2019. With more than 450 consultants in Romania, Vauban is a leading provider of IT services and innovative applications. Created in 2007, the company has experienced strong growth and has established itself as a reference partner for key accounts in the Banking, Telecom, Industry and Energy sectors.

    Cerinte

    · Cunostinte: Microsoft Office(Word, Excel), Outlook

    Educatie: Studii Superioare Absolvite
    Limbi straine: Engleza sau franceza ( nivel avansat)

    Abilitati personale:

    · Flexibilitate, adaptare rapidă la mediul de lucru profesional

    · Capacitate de analiza si organizare

    · Perseverenţă, răbdare, seriozitate, onestitate, sociabilitate

    · Lucrul în echipă

    · Capacitate de comunicare foarte bună

    Responsabilitati

    1. Gestionarea aplicatiei interne cu privire la activitatea angajatilor (Admin Gatway), precum si pastrarea relatiei cu consultantii, in privinta utilizarii acestei platforme, respective:

    - introducerea noilor angajati Vauban

    - prezentarea procedurilor Vauban, noilor angajati

    - urmarirea incarcarii pontajului lunar si indeplinirii procedurii de inchidere lunara a tuturor consultantilor Vauban

    - urmarirea incarcarii lunare/ saptamanale a rapoartelor de activitate semnate de consultant si PM

    - introducerea obiectelor de inventar achizitionate, precum si emiterea PV-urilor de predare/ primire a acestora

    - introducerea autoturismelor noi achizitionate in modulul “Cars”, urmarirea valabilitatii ITP, Rovigneta si a politelor de asigurare ale parcului auto, precum si introducerea noilor polite intocmite. Intocmirea documentelor de utilizare a autoturismelor din flota auto Vauban, inclusive a foilor de parcurs.

    - gestionarea modulului “Missions” prin urmarirea misiunilor deschise de consultantii Vauban, corectitudinea intocmirii deconturilor aferente.

    2. Gestionarea relatiei cu societati precum Enel, GDF Suez,Posta, societati private sau de stat pentru facturi, contracte, autorizati, etc) si in interesele administratorului (ANAF, plati diverse)

    3. Comandarea biletelor de avion, rezervari hotel

    4. Comandarea produselor de birotica si curatenie

    5. Corespondenta postala ( primirea si pregatirea plicurilor pt posta)

    6. Suport oferit managerului general in diverse situatii aparute in cadrul firmei

    7. Suport pentru consultantii Vauban

    8. Obtinere caziere judiciare / certificate de atestare fiscal de la organelle abilitate

    Alte informatii

    · Conditii de salarizare atractive

    · Program 09:00-18:00

    · Perioada nedeterminata a contractului

    · Plan de cariera (profesional, academic si financiar)

    · Asigurare medicala

    · Formari oficiale si certificari

    · Formare de limba engleza si franceza

    · Iesiri lunare

    · Tichete de masa

    · Evaluare profesionala anuala

    · Beneficii financiare pe baza parteneriatelor

    · Mediu de lucru profesionist si prietenos

    · Infrastructura profesionista

    · Lucru intr-o echipa multiculturala