Consultant Payroll

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile BIA Human Resource Management Services active.


Vezi toate job-urile Consultant Payroll active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Angajator: BIA Human Resource Management Services
Domeniu:
  • Management - Consultanta
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 21.09.2017
    Scurta descriere a companiei

    BIA Human Resource Management Services a luat fiinta in 1992, numarandu-se printre primele companii de resurse umane din Romania. Pornind de la servicii de executive search, ne-am dezvoltat odata cu extinderea mediului de afaceri din Romania si am adaugat in portofoliul nostru servicii precum recrutarea si selectia de personal, salarizarea si administrarea de personal, consultanta in managementul resurselor umane, asistenta pentru expatriati, leasing de personal (agent de munca temporara) si consilierea in tranzitie de cariera.

    Astfel, fiind unul dintre pionierii serviciilor profesionale de resurse umane din Romania, am reusit sa fim alaturi de managerii de HR in ultimii peste 25 de ani. In tot acest timp, le-am oferit partenerilor nostri, cele peste 200 de companii din diverse domenii de activitate, cunostintele si abilitatile specialistilor nostri, precum si beneficiile tehnologiilor pe care acestia le folosesc in activitatea de zi cu zi.

    Increderea cu care acestia ne-au mandatat atunci cand au ales sa externalizeze total sau partial activitatile de resurse umane catre noi ne motiveaza sa le oferim servicii de resurse umane la un nivel maxim de competenta. Valorile care ne ghideaza – Profesionalism, Pasiune si Parteneriat – le oferim odata cu semnarea fiecarei intelegeri de afaceri.

    Cerinte

    Cautam un coleg pentru echipa de Payroll a BIA – BIA Human Resource Management Services, companie aflata in topul celor mai cunoscuti furnizori de servicii profesionale de HR din Romania.

    Ce cautam?
    - experienta anterioara Payroll minim 3 ani
    - foarte bune cunostinte de legislatia muncii si legislatie fiscala legata de payroll
    - experienta in utilizarea aplicatiilor informatizate de payroll (SAL – reprezinta avantaj)
    - cunostinte Excel la nivel avansat
    - limba engleza la nivel avansat
    - studii superioare finalizate
    - foarte bune abilitati de comunicare
    - puternica orientare spre client, disponibilitate de a raspunde solicitarilor clientilor intr-o maniera profesionista
    - atitudine proactiva, orientata spre rezolvarea problemelor
    - capacitatea de a lucra cu termene stricte
    - atentie sporita la detalii

    Responsabilitati

    Care va fi rolul tau?

    - gestionarea solicitarilor clientilor intr-un mod profesionist
    - preluarea si verificarea datelor primare primite de la clienti
    - intocmirea, verificarea si transmiterea statelor de plata si a declaratiilor lunare catre clienti si autoritati
    - intocmirea, verificarea si depunerea fiselor fiscale
    - administrarea bazelor de date ale clientilor asignati
    - gestionarea acordarii tichetelor de masa
    - raportarea situatiile statistice
    - pregatirea bazelor de date pentru clientii noi si efectuarea importului acestora in sistem

    Alte informatii

    De ce sa te alaturi BIA HR?

    - vei avea oportunitatea de a lucra in cadrul unei echipe dinamice, consultative
    - vei avea ocazia sa inveti si sa iti diversifici cunostintele profesionale

    Numai candidatii considerati potriviti vor fi contactati. Va multumim pentru intelegere!