INTERNSHIP remunerat Specialist Payroll (legislatie Franta)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Cegedim Service Center active.


Vezi toate job-urile INTERNSHIP remunerat Specialist Payroll (legislatie Franta) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Angajator: Cegedim Service Center
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: stagiu de practica
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 13.06.2024
    Remote work: Hybrid
    Scurta descriere a companiei

    Prin prisma succesului inregistrat de-a lungul celor peste 6 ani de activitate, compania Cegedim Service Center are peste 450 de angajati (septembrie 2023) care ne-au ales ca sa construim impreuna un centru de excelenta operationala. Oferim un mediu de lucru placut, dinamic, plin de oportunitati, in care initiativa fiecarui coleg este incurajata si apreciata.

    Cegedim ofera solutii creative si eficiente pentru a raspunde nevoilor de business ale clientilor, satisfactia lor fiind pe loc prioritar pentru noi.

    Vocatia noastra este de a CREA echipe profesioniste, de a SPORI competentele angajatilor noștri pentru a le oferi oportunitati reale de dezvoltare si parcursuri de crestere in cariera si, in final, de a ne CONSTRUI propria identitate Cegedim Service Center in Romania!

    Cerinte


    Daca esti o persoana riguroasa, organizata, atrasa de activitatile in domeniul HR (administrative si de payroll), te invitam in echipa noastra pentru a invata si a creste alaturi de colegi pasionati si dornici sa te sustina sa inveti! Aceasta este o poarta de acces spre o experienta profesionala solida, pe termen lung!

    • Limba franceza nivel conversational : minimum B1, ideal B2
    • Persoana dinamica, organizata, comunicativa
    • Buna capacitate de analiza, atentie la detalii
    • Initiativa (proactivitate)
    • Integritate, perseverență
    • Orientare catre clienti si capacitate de a le oferi solutii
    • Flexibilitate si capacitate de invatare
    • Spirit de echipa si participare activa

    Responsabilitati

    Dupa o formare interna in cadrul echipelor noastre, vei putea gestiona activitatea de payroll a clientilor, precum si a declaratiilor aferente acestora, in conformitate cu prevederile contractuale si cele procedurale ce tin de contextul clientului :

    • Gestionarea relatiei cu clientul
    • Aplicarea cu rigurozitate a standardelor de calitate în vigoare
    • Introducerea elementelor transmise de client, controlul fișierelor integrate, urmarirea si respectarea planningurilor
    • Verificarea statelor de plata si a calculelor efectuate manual sau automatizate, intocmirea documentelor de incetare a activitatii salariatilor
    • Efectuarea controalelor declarative lunare, trimestriale si anuale
    • Raportarea activitatii desfasurate coordonatorilor tai

    Alte informatii

    Beneficii

    • Salariu atractiv din momentul angajarii
    • Abonament medical in cadrul unei retele de clinici private
    • Asigurare medicala de Top
    • Un pachet de beneficii variat si competitiv (tichete de masa, de vacanta, culturale, vouchere, decont de transport, etc.)
    • Abonament la Bookster si Institutul Francez
    • Training-uri si activitati de wellbeing.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (30)