Trade Marketing Coordinator

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Coca-Cola HBC Romania active.


Vezi toate job-urile Trade Marketing Coordinator active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.ro

Angajator: Coca-Cola HBC Romania
Domeniu:
  • Marketing
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 20.09.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Coca-Cola HBC România înseamnă o familie cu peste 1.500 de angajați, unită de un scop comun. Suntem o parte esențială a Coca-Cola HBC Group, cel mai mare îmbuteliator și partener al The Coca-Cola Company la nivel mondial. Misiunea noastră este de a aduce bucurie celor 595 de milioane de consumatori, grație unui portofoliu ce cuprinde peste 136 de branduri cu recunoaștere globală și locală, pentru momentele care contează cu adevărat, timp de 24 de ore pe zi, 7 zile din 7.

    Reprezentăm o echipă cu adevărat puternică și talentată, care obține rezultate superioare datorită succeselor și învățării, zi de zi.
    De peste 30 de ani, Coca Cola HBC România face ca excelența în operațiuni să fie un beneficiu pentru clienți, furnizori, consumatori și angajați.
    Avem convingerea că oamenii noștri sunt ingredientul secret al Coca-Cola HBC.


    Cerinte

    Cerinte:

    Experienta anterioara de 2 ani in Trade Marketing/Vanzari, la nivel de specialist pe plan vertical sau minim un an de experienta pe o pozitie similara pe plan orizontal
    Studii universitare, cunostinte avansate de limba engleza
    Utilizator avansat de MS Word/ Excel/ Power Point

    Abilitati principale:

    Informare
    Organizare & planificare
    Orientat spre actiune
    Rezolvare de probleme
    Orientat pe client
    Relatii de egalitate
    Creativitate


    Abilitati tehnice:

    Cunostinte in domeniul marketingului
    Vanzari
    Abilitati de prezentare
    Cunostinte in domeniul financiar
    Gandire analitica
    Management de proiect

    Responsabilitati

    Responsibilities:

    Se asigura ca toate planurile de canal sunt implementate cu succes.
    Monitorizeaza, urmareste, propune masuri de corectie si evalueaza activitatile
    Aduna si comunica prin diferite mijloace toate informatiile legate de activitatile intreprinse de catre concurenta, pe canalele Modern Trade
    Contribuie la procesul de angajament al clientului, transpunand activitatile din interiorul canalului in activitati competitive dedicate clientilor, in colaborare cu departamentul de vanzari
    Imbunatateste in permanenta procesele (comert si vanzari) si exploateaza oportunitatile de dezvoltare care pot aduce rezultate mai bune si costuri mai mici pentru companie
    Dezvolta si implementeaza toate tehnicile de comunicare in cadrul magazinelor, conform canalelor specifice si calendarului de brand

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    BUCURESTI,

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (86)