Trade Marketing Coordinator
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Coca-Cola HBC Romania active.Vezi toate job-urile Trade Marketing Coordinator active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.ro |
Angajator: | Coca-Cola HBC Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 20.09.2017 |
Remote work: | On-site |
Coca-Cola HBC România înseamnă o familie cu peste 1.500 de angajați, unită de un scop comun. Suntem o parte esențială a Coca-Cola HBC Group, cel mai mare îmbuteliator și partener al The Coca-Cola Company la nivel mondial. Misiunea noastră este de a aduce bucurie celor 595 de milioane de consumatori, grație unui portofoliu ce cuprinde peste 136 de branduri cu recunoaștere globală și locală, pentru momentele care contează cu adevărat, timp de 24 de ore pe zi, 7 zile din 7.
Reprezentăm o echipă cu adevărat puternică și talentată, care obține rezultate superioare datorită succeselor și învățării, zi de zi.
De peste 30 de ani, Coca Cola HBC România face ca excelența în operațiuni să fie un beneficiu pentru clienți, furnizori, consumatori și angajați.
Avem convingerea că oamenii noștri sunt ingredientul secret al Coca-Cola HBC.
Cerinte:
Experienta anterioara de 2 ani in Trade Marketing/Vanzari, la nivel de specialist pe plan vertical sau minim un an de experienta pe o pozitie similara pe plan orizontal
Studii universitare, cunostinte avansate de limba engleza
Utilizator avansat de MS Word/ Excel/ Power Point
Abilitati principale:
Informare
Organizare & planificare
Orientat spre actiune
Rezolvare de probleme
Orientat pe client
Relatii de egalitate
Creativitate
Abilitati tehnice:
Cunostinte in domeniul marketingului
Vanzari
Abilitati de prezentare
Cunostinte in domeniul financiar
Gandire analitica
Management de proiect
Responsibilities:
Se asigura ca toate planurile de canal sunt implementate cu succes.
Monitorizeaza, urmareste, propune masuri de corectie si evalueaza activitatile
Aduna si comunica prin diferite mijloace toate informatiile legate de activitatile intreprinse de catre concurenta, pe canalele Modern Trade
Contribuie la procesul de angajament al clientului, transpunand activitatile din interiorul canalului in activitati competitive dedicate clientilor, in colaborare cu departamentul de vanzari
Imbunatateste in permanenta procesele (comert si vanzari) si exploateaza oportunitatile de dezvoltare care pot aduce rezultate mai bune si costuri mai mici pentru companie
Dezvolta si implementeaza toate tehnicile de comunicare in cadrul magazinelor, conform canalelor specifice si calendarului de brand
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Digital Marketing Specialist @ UNIVERSUM Events Aplica fara CV | |
Cybersecurity Services Product Marketing Manager BUCURESTI, | |
Global Partner Marketing Development Fund (MDF) Program Manager Hybrid | |
Vezi job-uri similare (86) |
Raporteaza eroarea la