Trade Marketing Coordinator

Angajator: Coca-Cola HBC Romania
Domeniu:
  • Marketing
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 20.09.2017
    Scurta descriere a companiei

    Coca-Cola HBC Romania este o companie antreprenoriala, in care succesul se obtine prin pasiunea si responsabilitatea pe care fiecare dintre noi o investeste in munca sa.
    In fiecare zi punem o picatura de talent in tot ceea ce facem: in sticlele de Coca-Cola, in e-mailurile catre parteneri, in contractele de vanzare-cumparare, in platformele de comunicare, in planurile de viitor. Este ceea ce ne face speciali. Dinamici. Si lideri de piata. Este secretul succesului nostru.
    Aici vei gasi intotdeauna provocari si ocazii de a te autodepasi si foarte putine sanse sa te plictisesti. Fiindca un job la Coca-Cola HBC Romania inseamna totodata pasiune, oportunitati de afirmare si ambitia de a fi mereu printre cei mai buni.

    Compania Coca-Cola HBC Romania, membra a Grupului Coca-Cola Hellenic, este lider pe piata bauturilor non-alcoolice din Romania, asigurand imbutelierea, distributia, vanzarea si marketing-ul operational pentru produsele Coca-Cola.
    In Romania, Coca-Cola HBC Romania imbuteliaza o gama larga de produse Coca-Cola, de la bauturi racoritoare carbonatate (Coca-Cola, Fanta, Sprite, Schweppes), necarbonatate (Cappy Tempo), nectaruri (Cappy Nectar), pana la ceaiuri (Nestea), apa (Dorna, Dorna-Izvorul Alb, Poiana Negri), bauturi energizante (Burn) si cafea Ready to Drink (Illy). Produsele Coca-Cola sunt imbuteliate in fabrici pozitionate strategic in diferite regiuni ale tarii: Ploiesti, Timisoara si Vatra Dornei.
    Viziteaza-ne pe www.cchbcjobs.ro sau pe www.facebook.com/talents.onboard!

    Cerinte

    Cerinte:

    Experienta anterioara de 2 ani in Trade Marketing/Vanzari, la nivel de specialist pe plan vertical sau minim un an de experienta pe o pozitie similara pe plan orizontal
    Studii universitare, cunostinte avansate de limba engleza
    Utilizator avansat de MS Word/ Excel/ Power Point

    Abilitati principale:

    Informare
    Organizare & planificare
    Orientat spre actiune
    Rezolvare de probleme
    Orientat pe client
    Relatii de egalitate
    Creativitate


    Abilitati tehnice:

    Cunostinte in domeniul marketingului
    Vanzari
    Abilitati de prezentare
    Cunostinte in domeniul financiar
    Gandire analitica
    Management de proiect

    Responsabilitati

    Responsibilities:

    Se asigura ca toate planurile de canal sunt implementate cu succes.
    Monitorizeaza, urmareste, propune masuri de corectie si evalueaza activitatile
    Aduna si comunica prin diferite mijloace toate informatiile legate de activitatile intreprinse de catre concurenta, pe canalele Modern Trade
    Contribuie la procesul de angajament al clientului, transpunand activitatile din interiorul canalului in activitati competitive dedicate clientilor, in colaborare cu departamentul de vanzari
    Imbunatateste in permanenta procesele (comert si vanzari) si exploateaza oportunitatile de dezvoltare care pot aduce rezultate mai bune si costuri mai mici pentru companie
    Dezvolta si implementeaza toate tehnicile de comunicare in cadrul magazinelor, conform canalelor specifice si calendarului de brand