Specialist Afaceri Documentare

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile BCR active.


Vezi toate job-urile Specialist Afaceri Documentare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Angajator: BCR
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 07.09.2017
    Scurta descriere a companiei

    Ti-am pregatit cariere in care tot ceea ce faci tu se vede. Nu doar la birou, ci in toata tara.
    Pentru ca suntem o banca ce sustine oamenii cu incredere si proiectele pentru viitorul Romaniei.

    Banca Comerciala Romana (BCR), membra a Erste Group, este cel mai important grup financiar din Romania si include operatiunile de banca universala (retail, corporate & investment banking, trezorerie si piete de capital), precum si societatile de profil de pe piata leasingului, pensiilor private si a bancilor de locuinte.

    BCR este banca nr.1 în România după valoarea activelor (peste 15 mld EUR), banca nr.1 după numărul de clienţi şi banca nr.1 pe segmentele de economisire şi creditare. BCR este cel mai valoros brand financiar din România, după gradul de încredere al clienţilor şi după numărul celor pentru care BCR este principala instituţie cu care fac banking. Si tot BCR este numarul 1 in preferintele tinerilor care viseaza la o cariera in banking.

    Cerinte

    Cerinte specifice:
    Superioare de lunga durata economice
    Experienta in insitutii financiar bancare de minim 2 ani
    Cunoasterea normelor si a reglementarilor specifice referitoare la acreditive
    Cunoasterea limbii engleze nivel avansat
    Atentie la detalii
    Capacitate de prioritizare
    Capacitate de sinteza si structurarea informatiei
    Excelente abilitati de comunicare verbala si in scris
    Organiare si planificare
    Exelente abilitati de redactare rapoarte si prezentare
    Orientare catre client si rezultate

    Responsabilitati

    Responsabilitati specifice:
    Analizarea cererilor de emitere/modificare acreditive documentare de import, acreditive standby supuse UCP 600 si de emitere ordine de plata documentare/conditionate pe baza documentatiilor primite de la clientii ordonatori.
    Verificarea respectari normelor, a reglementarilor internationale si a procedurilor de lucru in vigoare, precum si a instructiunilor de implementare.
    Efectuarea drafturilor de acreditive pentru clienti in vederea negocierii cu partenerii contractuali.
    Verificarea surselor de emitere a acreditivelor si a blocajului pentru speze si comisioane precum si deschiderea contului extrabilantier de evidentiere a angajamentelor din acreditive
    Inregistrarea la AEGRM depozitul colateral aferent acreditivelor emise din sursa proprie a clientului (clienti micro).
    Emiterea acreditivelor si ordinelor de plata documentare / conditionate, transmiterea mesajelor pe canal bancar(SWIFT) bancilor corespondente si avizarea clientilor de efectuarea tranzactiilor.
    Anallizarea termenilor si conditiilor acreditivelor de export si ale acreditivelor standby, in conformitate cu reglementarile internationale si aprocedurilor de lucru in vigoare.
    Intocmirea scrisorii de avizare catre beneficiary si incasarea comisionul aferent.
    Verificarea limitelor de expunere aprobate pe banci in vederea confirmarii acreditivelor de export , precum si comisionul aplicabil.
    Comunica clientilor si bancii externe confirmarea acreditivelor, percepe comisioanele si proceseaza datele in aplicatia BKT pentru deschiderea contului extrabilantier de evidentiere a angajamentului de plata al bancii.
    Efectuarea modificarilor acreditivelor de import si export la solicitarea clientilor;