Technical Support with English - Sibiu

Employer: Computer Generated Solutions Romania
Domain:
  • Others
  • Customer Support - Client Service
  • IT Hardware
  • Job type: full-time
    Job level: Student/Graduate
    Location:
  • Sibiu
  • Updated at: 19.08.2017
    Short company description

    Computer Generated Solutions (CGS) Romania face parte din compania americană Computer Generated Solutions (CGS) care a fost înființată la New York, în anul 1984. In România, CGS deține 4 sedii și aproape 3000 de angajați, fiind în prezent, cea mai mare companie de tip suport center din țară. Clienții CGS Romania sunt companii de renume mondial, multe dintre ele prezente în Top Forbes 500, firme de nivel european sau mari companii din România. Clienții străini deservesc consumatori din întreaga lume, asfel că angajatii CGS Romania câștigă experiență profesională lucrând cu piețe precum SUA, țări din Vestul și Centrul Europei etc.

    CGS Romania este atractivă pentru candidați datorită posibilitatilor de dezvoltare pe care le oferă oricărui angajat din cadrul companiei. 90% din echipa de management a companiei este formată din angajați care au promovat din interiorul companiei, dovedind că au abilitățile necesare pentru un post de team leader, quality assurance, project manager, trainer, recruiter, technical support nivel 2 etc. Un alt motiv pentru care compania a devenit atractivă pentru candidați se referă la training-urile si acțiunile de formare a noilor angajați își demonstrează abilitățile în timpul procesului de recrutare.

    Candidatul ideal pentru CGS este acela care, pe lângă competențele specifice job-ului, are dorința să învețe, să se dezvolte, să lucreze într-un mediu tânăr si dinamic. Aproximativ 95% dintre angajaţii CGS sunt absolvenți sau studenți ai unor instituții de învățământ superior.

    Pe lângă beneficiile financiare, un job în cadrul CGS Romania, le oferă angajatilor sai posibilitatea de a-și perfecționa abilitățile de a comunica într-o limba străina, prin interacțiunea directă cu vorbitori nativi, într-un mediu multicultural, dar și beneficiul de a lucra după un orar flexibil care permite, spre exemplu, continuarea studiilor. In plus, la nivelul fiecăruia dintre sedii, se organizează concursuri tematice între echipele fiecărui departament, în urma cărora angajații pot câștiga diverse premii, precum: sume de bani, gadget-uri sau chiar excursii în România sau în străinătate.

    Requirements

    - Provide technical support, including procedural documentation;
    - Respond within agreed time limits to call-outs;
    - Work continuously on a task until completion (or referral to third parties, if appropriate);
    - Prioritize and manage many open cases at one time;
    - Establish a good working relationship with customers and other professionals

    Responsibilities

    We offer:
    Professional Training
    Because we believe in lifelong learning and professional development we offer:
    - One month start-up training;
    - E-courses for keeping up with the novelty factor in our jobs;
    - Subscription to an online library that will provide reading material for your areas of interest.

    Performance bonuses
    We value improvement and professional achievement therefore we offer:
    - Incentives and also bonuses for our employees � financial and non-financial
    - The opportunity to take your career to the next level and apply for a middle/ upper management position in CGS.
    - Your own star in CGS Walk of Fame for bringing innovation and a fresh perspective in our company.

    Other Benefits:
    - Private medical insurance
    - Undetermined contract
    - You will be part of a very dynamic industry
    - You will excel in your communication and negotiation skills