Receptioner Service Auto

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ManpowerGroup Romania active.


Vezi toate job-urile Receptioner Service Auto active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: ManpowerGroup Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 13.08.2017
    Scurta descriere a companiei

    De peste 70 de ani, ManpowerGroup reprezinta puntea de legatura intre milioane de persoane si piata muncii, prin brandurile sale Manpower, Experis, ManpowerGroup Solutions si Right Management. Compania este prezenta pe piata din Romania din 2003, iar in acesti ani peste 400 de clienti si zeci de mii de candidati au avut incredere in noi pentru a le oferi flexibilitatea, agilitatea, talentele, competentele si oportunitatile de care au nevoie. Indiferent daca va aflati la inceput de drum, sau sunteti profesionisti experimentati, brandurile ManpowerGroup va pot oferi oportunitatile potrivite de a va dezvolta, a dobandi noi abilitati si competente, a fi expusi la proiecte pline de provocari si a creste profesional.

    Cerinte

    Absolvent/a al unei scoli tehnice sau economice;
    Pasionat/a de domeniul auto;
    Abilitati dezvoltate de comunicare si relationare, orientare catre client, implicare, atitudine pozitiva;
    Abilitati de identificare a solutiilor potrivite pentru problemele fiecărui client;
    Capacitatea de intelegere a aspectelor tehnice si comerciale ale activitatii;

    Responsabilitati

    Oferirea de asistenta clientilor in procesul de service, incepand de la consultantaprivind diagnoza pana la receptia finală, pozitionandu-se ca o interfata intre client si service;
    Oferirea de consultanta si consiliere tehnica, pentru a oferi servicii de calitate, a consolida relatiile si pentru a castiga clienti noi;
    Solutionarea cazurilor de garantie si reclamatii, precum si toate comenzile de reparatii;
    Oferirea de sprijin in promovarea si vanzarea pieselor de schimb, consumabilelor, accesoriilor si a altor servicii;
    Urmarirea activitatii de service, in scopul finalizarii lucrărilor in termenul convenit, conform standardelor de calitate