Inspector Resurse Umane

Angajator: Step Up
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 25.07.2017
    Scurta descriere a companiei

    Cauti un loc de munca? Sau poate un job ideal? Vrei sa avansezi in cariera?
    Ori esti la inceputul cariereri tale? Step Up este aici sa te ajute prin recrutare si selectie de personal profesionista si multe joburi interesante!
    Firma Step Up Professional HR Services din Timisoara ofera cu entuziasm si dedicare servicii in domeniul resurselor umane adaptate nevoilor dvs!

    Cerinte

    • Studii superioare.
    • Curs autorizat de Inspector de Personal
    • Operare PC: Microsoft office
    • Limba engleza nivel conversational
    • Abilitati de comunicare excelente
    • Orientat inspre client
    • Abilitati organizatorice
    • Gandire analitica
    • Politicos si manierat
    • Dedicat si muncitor
    • Abilitati de a lucra in echipa
    • Orientat inspre obtinerea de rezultate

    Responsabilitati

    • Asigura intocmirea contractelor individuale de munca, a actelor aditionale, a documentelor de incetare a contractelor individuale de munca, suspendari si arhivarea acestora conform prevederilor legale si procedurilor interne ale companiei
    • Verifica valabilitatea actelor prezentate de angajati in vederea inscrierii lor in Revisal/ dosarul personal de angajare
    • Asigura o evidenta corespunzatoare a dosarelor personale de angajare in ceea ce priveste continutul acestora si completarile ulterioare respectand prevederile legale si procedurile interne ale companiei
    • Asigura o evidenta stricta a angajatilor companiei (informatii corecte si la zi in baza de date angajati), a celor care inceteaza contractul individual de munca si a celor care beneficiaza de deduceri personale si transmite lunar aceste informatii in vederea calculului salarial
    • Initiaza procedura de cercetare disciplinara conform prevederilor legale si a regulamentului intern (intocmire convocator, proces verbal, decizie, etc)
    • La cererea angajatilor si in conformitate cu prevederile legale elibereaza adeverinte (venit, credite, CIC, pensie, etc.)
    • Asigura intocmirea tuturor actelor necesare angajarii cetatenilor straini si mentine legatura cu autoritatile locale respective
    • La cererea superiorului direct, poate indeplini diferite alte activitati