Receptioner(a) - Complex hotelier Delta Dunarii
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile MyPAL Travel active.Vezi toate job-urile Receptioner(a) - Complex hotelier Delta Dunarii active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Turism active pe Hipo.ro |
Angajator: | MyPAL Travel |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 26.07.2017 |
Remote work: | On-site |
Eden Travel este o agentie tour-operatoare licentiata, detinuta de Eden Travel Partner SRL, companie care a dezvoltat platformele online de prezentare si rezervare pentru destinatii interne ViziteazaDelta.ro si SpreMunte.ro si sistemul MyPal.travel, sistem online de prezentare si rezervare a serviciilor turistice din intreaga lume.
Noi, reprezentantii Eden Travel, imbinanand tehnologia cu interventia umana, ne dorim si ne propunem sa facem turismul mai placut si mai accesibil tuturor, asumandu-ne rolul de Partener de Incredere in toate relatiile dezvoltate!
Credem ca ce este facut din pasiune este facut cel mai bine, de aceea suntem o echipa ce pune suflet in fiecare cerinta care ne este adresata.
Recrutam personal pentru postul de receptioner pentru un complex hotelier de 3 stele din Delta Dunarii.
- Certificat calificare (receptioner hotel / tehnician turism / brevet turism / facultate de turism) – reprezinta un avantaj;
- Experienta anterioara de preferat in industria hoteliera- reprezinta un avantaj;
- Nivel limba engleza – fluent;
- Persoane dinamice, determinate, orientate catre client;
Rol:
Cresterea satisfactiei oaspetilor, furnizand servicii de receptie eficiente, rapide, lipsite de probleme, calde, politicoase si ospitaliere in legatura cu sosirea, sederea si plecarea oaspetilor.
Responsabilitati:
- Este responsabil de primirea oaspetilor si procesarea rapida a cerintelor acestora;
- Verifica listele zilnice de sosiri;
- Intampina oaspetii hotelului intr-o maniera ospitaliera;
- Se ocupa de indeplinirea tuturor cererilor clientilor si de furnizarea tuturor serviciilor disponibile prin colaborarea cu angajatii celorlalte departamente;
- Se ocupa de atribuirea camerelor si de pregatirea cheilor pentru oaspeti;
- Urmareste si verifica evolutia sosirilor, actualizand fisele de inregistrare cu datele corecte: nume, adresa, modaliate de plata;
- Se ocupa de cererile de rezervari de camere din partea oaspetilor;
- Cunoaste tot timpul statutul si disponibilitatea camerelor precum si gradul de ocupare;
- Asigura cresterea incasarilor hotelului promovand restaurantele sau barurile hotelului;
- Raspunde cerintelor oaspetilor cu privire la informatii despre hotel si despre zona.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Client Advisor with English - Cluj (remote job) Aplica fara CV | |
Client Advisor with English - Oradea (remote job) Aplica fara CV | |
Team Lead Customer Service - Dutch-Swedish Speaker Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (583) |
Raporteaza eroarea la