Back Officer - Departament Juridic
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile APS Romania active.Vezi toate job-urile Back Officer - Departament Juridic active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Juridic active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro |
Angajator: | APS Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 30.04.2018 |
Remote work: | On-site |
Asset Portfolio Servicing Romania is part of the APS leading company founded in 2004 and headquartered in Prague, the Czech Republic. APS provides comprehensive services in distressed and performing loans portfolios investment advisory and recovery management and performs asset management. Involving more than 800 experts, it provides services in 15 European countries: Austria, Bosnia and Herzegovina, Bulgaria, Croatia, Cyprus, the Czech Republic, Hungary, Luxembourg, Montenegro, Poland, Romania, Greece, Serbia, Slovakia and Slovenia.
APS manages assets totaling in nominal value more than EUR 8.6 billion and provides exclusive investment advisory to five investment vehicles and recognized institutional investors. Since 2013, APS is an official partner of International Finance Corporation (IFC), member of World Bank. APS has a single shareholder, Martin Machoň, APS cofounder and CEO.
APS Romania was founded at the end of 2007, rapidly growing into one of the most active investors and managers of the performing and non-performing loans, partner of the strongest financial and non-financial companies in Romania.
www.aps-ro.ro
- Bune abilități de comunicare, flexibilitate, lucru în echipă;
- Capacitate analitică și atenție la detalii;
- Capacitate de organizare a timpului și a sarcinilor trasate;
- Orientare către realizarea obiectivelor;
- Cunoștințe operare PC și Microsoft Office (Excel - obligatoriu);
- Cunoștințe de limba engleză nivel mediu;
- Studiile superioare juridice (finalizate sau în curs) constituie avantaj, dar nu sunt un criteriu eliminatoriu;
- Cunoștințele de insolvență și executare silită reprezintă un avantaj.
- Oferirea de suport în îndeplinirea activităților specifice departamentului;
- Întocmirea documentelor necesare demarării procedurii de executare, respectiv formularea cererilor de validare de poprire;
- Crearea de rapoarte pentru managementul superior și pentru creditor;
- Depunerea dosarelor la instanță prin serviciile poștale;
- Operațiuni zilnice, săptămânale și lunare pentru Departamentul Legal and Compliance, respectiv preluarea corespondenței și distribuirea acesteia către persoanele responsabile de dosarul/debitorul/portofoliul care a generat corespondența respectivă;
- Monitorizarea comunicărilor primite în referire la cererile de validare de poprire, comunicarea către departamentul de Executare a statusului acestor cereri, urmărirea rămânerii definitive a hotărârilor judecătorești favorabile companiei;
- Introducerea și centralizarea informațiilor în bazele de date;
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Operations Back-Office Internship Program Aplica fara CV | |
Jr. Support Officer - back office (perioada determinata) BUCURESTI, | |
BACK-OFFICE ANALYST with ITALIAN - On Site - Bucharest Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (94) |
Raporteaza eroarea la