Technical Support with French & English

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile APT Resources & Services SRL active.


Vezi toate job-urile Technical Support with French & English active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Hardware active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro

Angajator: APT Resources & Services SRL
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • IT Hardware
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 25.07.2017
    Scurta descriere a companiei

    APT RESOURCES & SERVICES SRL

    Cu o prezență de peste 22 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT- Work Service este prezent în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.
    Ca o confirmare a performantei noastre in domeniul resurselor umane, din vara 2017 am devenit parte a grupului Work Service S.A., unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata de resurse umane din Europa centrala si de Est. Anual peste 300.000 de persoane isi gasesc un job prin societatile afiliate Work Service, care gestioneaza sau ofera servicii unui numar de 50.000 de angajati in 20 de tari.
    Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 10.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe BPO, finanțe-bănci, IT&C, inginerie, retail, auto-motive.

    Adresa: str. Clucerului 82B2, sector 1 Bucuresti; email: office@apt.ro; phone: +40 21 222 13 03
    Autorizație de muncă temporară: seria B nr.0000012/11.11.2015 înregistrată în Registrul Național de Evidență a Agenților de Muncă Temporară la poziția 7
    Autorizație de prelucrare date cu caracter personal :18638
    APT se angajează să vă protejeze datelele dumneavoastră cu caracter personal. Detalii despre prelucrarea datelor dvs. de către APT puteti gasi pe www.apt.ro.

    Cerinte

    Our client is a well-known multinational company which invents and manufactures technologies that address some of the worlds most critical challenges around energy, safety, security, productivity and global urbanization.

    Requirements:

    - Strong technical background and knowledge (computers / IT&C, networking/internet, audio/video);
    - Passionate about modern technologies;
    - Analytical and problem solving skills;
    - Excellent communications skills;
    - Computer literate;
    - Fluency in English & French.

    Responsabilitati

    Responsibilities:

    - Resolution of customer product issues by providing technical help and advice on customer queries;
    - Verifying field problems on product;
    - Logging all reported issues in the ticketing system;
    - Providing detailed information on unresolved customer issues to the Regional Sales Support team;
    - Escalation of identified product issues;
    - Provide customer feedback on product improvements to Sales Support Product Leaders and Product Management;
    - Provide feedback on common product issues and level of product calls to Product Managers;
    - Provide customer training requirements, based on frequency of calls by company/engineer and level of customer knowledge to regional Sales Support team.

    Job Code: 160617ALB