Technical Support with French & English

Angajator: APT Resources & Services SRL
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • IT Hardware
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 25.07.2017
    Scurta descriere a companiei

    APT RESOURCES & SERVICES SRL

    Cu o prezență de peste 20 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT este cel mai mare jucător independent din industrie, o concentrare de forțe repartizate armonios pe diferite specializări în aria capitalului uman, a comunicării și a serviciilor SaaS. Cifra de afaceri de peste 24 de milioane euro în 2015 și o medie de 2000 de persoane (majoritatea cu studii superioare), angajate în servicii BPO și misiuni de muncă temporară, au menținut grupul de firme APT în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.

    Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 10.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe IT&C, BPO, finanțe-bănci, inginerie, retail, medical & pharma. Am dezvoltat instrumente multidisciplinare de lucru și avem soluții de recrutare rapide și inovatoare, susținute și prin platforma online aptjob.ro. Începând cu 2015, grupul și-a extins operațiunile și în alte două regiuni emergente în piața de HR: Cluj și Brașov, unde funcționează noile sucursale APT.

    Cerinte

    Our client is a well-known multinational company which invents and manufactures technologies that address some of the worlds most critical challenges around energy, safety, security, productivity and global urbanization.

    Requirements:

    - Strong technical background and knowledge (computers / IT&C, networking/internet, audio/video);
    - Passionate about modern technologies;
    - Analytical and problem solving skills;
    - Excellent communications skills;
    - Computer literate;
    - Fluency in English & French.

    Responsabilitati

    Responsibilities:

    - Resolution of customer product issues by providing technical help and advice on customer queries;
    - Verifying field problems on product;
    - Logging all reported issues in the ticketing system;
    - Providing detailed information on unresolved customer issues to the Regional Sales Support team;
    - Escalation of identified product issues;
    - Provide customer feedback on product improvements to Sales Support Product Leaders and Product Management;
    - Provide feedback on common product issues and level of product calls to Product Managers;
    - Provide customer training requirements, based on frequency of calls by company/engineer and level of customer knowledge to regional Sales Support team.

    Job Code: 160617ALB