Recrutam Contabil

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile BIA Human Resource Management Services active.


Vezi toate job-urile Recrutam Contabil active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: BIA Human Resource Management Services
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 19.07.2017
    Scurta descriere a companiei

    BIA Human Resource Management Services a luat fiinta in 1992, numarandu-se printre primele companii de resurse umane din Romania. Pornind de la servicii de executive search, ne-am dezvoltat odata cu extinderea mediului de afaceri din Romania si am adaugat in portofoliul nostru servicii precum recrutarea si selectia de personal, salarizarea si administrarea de personal, consultanta in managementul resurselor umane, asistenta pentru expatriati, leasing de personal (agent de munca temporara) si consilierea in tranzitie de cariera.

    Astfel, fiind unul dintre pionierii serviciilor profesionale de resurse umane din Romania, am reusit sa fim alaturi de managerii de HR in ultimii peste 20 de ani. In tot acest timp, le-am oferit partenerilor nostri, cele peste 200 de companii din diverse domenii de activitate, cunostintele si abilitatile specialistilor nostri, precum si beneficiile tehnologiilor pe care acestia le folosesc in activitatea de zi cu zi.

    Increderea cu care acestia ne-au mandatat atunci cand au ales sa externalizeze total sau partial activitatile de resurse umane catre noi ne motiveaza sa le oferim servicii de resurse umane la un nivel maxim de competenta. Valorile care ne ghideaza – Profesionalism, Pasiune si Parteneriat – le oferim odata cu semnarea fiecarei intelegeri de afaceri.

    Cerinte

    - studii superioare de specialitate (finante/contabilitate)
    - absolvirea Academiei de Studii Economice reprezinta un avantaj
    - calificare profesionala in meseria de contabil
    - cunostinte de contabilitate financiara
    - experienta in domeniu de minim 3 ani
    - cunostinte foarte bune operare PC (MS Office)
    - atentie la detalii
    - spirit de echipa
    - abilitate foarte buna de comunicare
    - persoana organizata, dinamica

    Responsabilitati

    - verifica corectitudinea si completitudinea actelor si documentelor de contabilitate
    - verifica inregistrarea corecta si operativa a datelor contabile
    - verifica soldurile contabile pana in data de 10 a lunii urmatoare si finalizeaza pana in data de 15 a lunii urmatoare inchiderea lunii cu toate declaratiile contabile si fiscale
    - raspunde de ducerea la bun sfarsit a inventarierii patrimoniului companiei, anual, sau ori de cate ori este nevoie, cand sunt informatii despre plusuri, minusuri, degradari, si obligatoriu la schimabarea gestionarilor, conform normelor legale in materie si a deciziei de inventariere
    - verifica statele de salarii si notele contabile aferente pe centre de profit si furnizeaza informatiile din timp pentru planificarea platilor
    - verifica operatiunile externe
    - verifica inchiderea de TVA si verifica jurnalele de vanzari si cumparari pentru întocmirea declaratiilor si depunerea decontului de TVA
    - verifica intocmirea declaratiilor privind obligatiile de plata la Bugetul de Stat, Bugetele de Asigurari Sociale si alte obligatii declarative ce se impun conform prevederilor legale
    - verifica intocmirea declaratiilor la Fondul de Mediu conform normelor legale in vigoare
    - calculeaza si declara impozitul pe profit conform normelor legale in vigoare
    - verifica ca toate soldurile din balanta de verificare sa corespunda cu rapoartele de gestiune
    - intocmeste/verifica bilantul semestrial si anual cu toate anexele si rapoartele

    Alte informatii

    Beneficii:
    - posibilitate de dezvoltare profesionala in cadrul unei companii cu traditie in domeniu
    - lucrul in cadrul unei echipe ce incurajeaza implicarea si initiativa