Administrator baze de date HR

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile BCR active.


Vezi toate job-urile Administrator baze de date HR active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro

Angajator: BCR
Domeniu:
  • Banci
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 19.07.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Banca Comerciala Română (BCR), membră a Erste Group, este cel unul dintre cele mai importante grupuri financiare din România, ce oferă servicii de bancă universală, leasing, pensii private, fonduri de investiții și produse de economisire-creditare pentru locuinţe, prin intermediul reţelei naționale de sucursale și centre de afaceri.

    Misiunea BCR este de a contribui la crearea de prosperitate pentru România, sprijinind șansele tuturor la o viață mai bună și susținându-le încrederea în forțele proprii și în capacitatea de a-și atinge potențialul. Pentru aceasta, BCR investește constant în acces sigur și facil la servicii financiare, banking pe înțelesul tuturor, consiliere financiară pe termen lung și produse care respectă potențialul fiecărui client.

    BCR a creat cel mai amplu și consistent program de educație financiară din România, “Școala de Bani”, prin cursuri pentru adulți și tineri, o expoziție mobilă de educație financiară pentru copii și o platformă digitală dedicată, toate acestea prin implicarea a peste 1.000 de profesori de educație financiară, experți ai BCR.

    In perspectiva viitorului si a digitalizarii serviciilor financiare, BCR a adus în România cea mai populară platformă bancară din Europa Centrala – George – primul produs fintech oferit de o bancă din România: creat la Viena într-un hub digital, cu contribuția tinerilor IT-iști români.

    Cerinte

    Ce vei face:
    Creezi profiluri de securitate in functie de responsabilitati si meniuri personalizate in functie de profilul utilizatorilor, acorda si retrage drepturi de acces in Oracle HRMS la solicitarea persoanelor autorizate din DRU;
    Vei dezvolta aplicatia de HR si aplicatiile conexe in functie de necesitatile de business, cu acordul superiorilor ierarhici;
    Vei dezvolta si intretine interfete intre Oracle HRMS si alte aplicatii cu care acesta are legaturi de tip import/export (SAP, Sibcor V2, Neural, iLearning, PDS, iRecruitment etc.);
    Oferi suport tehnic pentru import de date in aplicatiile de HR;
    Participi in proiecte interdepartamentale ce implica utilizarea de date din aplicatiile informatice de HR;
    Vei realiza analiza tehnica in vederea optimizarii permanente a aplicatiilor informatice de resurse umane aflate in gestiunea sa;
    Definesti, testezi si dezvolti rapoarte noi;
    Vei oferi suport tehnic utilizatorilor aplicatiilor informatice de HR;
    Colaborezi cu echipa de salarizare pentru dezvoltarea, testarea si automatizarea declaratiilor fiscale/statistice impuse de cadrul legislativ;
    Colaborezi cu echipa departamentului in implementarea initiativelor de reorganizare, asigurand suport tehnic si cai de automatizare a operatiunilor.

    Responsabilitati

    Profilul tau:
    Studii superioare cu profil informatic sau tehnic;
    Vechime minima in specialitate de 3 ani;
    Programare SQL si PL-SQL;
    O buna cunoastere a limbajului javascript;
    O buna cunoastere a limbajului PHP;
    Dezvoltare si administrare aplicatie si baze de date Oracle;
    Limba engleza la nivel avansat;

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre BCR. Consultati Politica de procesare a datelor personale a BCR >>

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    3200 RON NET / luna
    BUCURESTI, Ilfov,

    Aplica fara CV
    Remote

    Vezi job-uri similare (385)