Administrator baze de date HR

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile BCR active.


Vezi toate job-urile Administrator baze de date HR active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro

Angajator: BCR
Domeniu:
  • Banci
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 19.07.2017
    Scurta descriere a companiei

    BCR vine la Angajatori de TOP cu job-uri altfel decat te-ai fi asteptat!
    Ti-am pregatit cariere in care tot ceea ce faci tu se vede. Nu doar la birou, ci in toata tara.
    Pentru ca suntem o banca ce sustine romanii si proiectele pentru viitorul Romaniei."
    e.

    Banca Comerciala Romana (BCR), membra a Erste Group, este cel mai important grup financiar din Romania si include operatiunile de banca universala (retail, corporate & investment banking, trezorerie si piete de capital), precum si societatile de profil de pe piata leasingului, pensiilor private si a bancilor de locuinte.

    BCR este banca nr.1 în România după valoarea activelor (peste 15 mld EUR), banca nr.1 după numărul de clienţi şi banca nr.1 pe segmentele de economisire şi creditare. BCR este cel mai valoros brand financiar din România, după gradul de încredere al clienţilor şi după numărul celor pentru care BCR este principala instituţie cu care fac banking. Si tot BCR este numarul 1 in preferintele tinerilor care viseaza la o cariera in banking.



    Cerinte

    Ce vei face:
    Creezi profiluri de securitate in functie de responsabilitati si meniuri personalizate in functie de profilul utilizatorilor, acorda si retrage drepturi de acces in Oracle HRMS la solicitarea persoanelor autorizate din DRU;
    Vei dezvolta aplicatia de HR si aplicatiile conexe in functie de necesitatile de business, cu acordul superiorilor ierarhici;
    Vei dezvolta si intretine interfete intre Oracle HRMS si alte aplicatii cu care acesta are legaturi de tip import/export (SAP, Sibcor V2, Neural, iLearning, PDS, iRecruitment etc.);
    Oferi suport tehnic pentru import de date in aplicatiile de HR;
    Participi in proiecte interdepartamentale ce implica utilizarea de date din aplicatiile informatice de HR;
    Vei realiza analiza tehnica in vederea optimizarii permanente a aplicatiilor informatice de resurse umane aflate in gestiunea sa;
    Definesti, testezi si dezvolti rapoarte noi;
    Vei oferi suport tehnic utilizatorilor aplicatiilor informatice de HR;
    Colaborezi cu echipa de salarizare pentru dezvoltarea, testarea si automatizarea declaratiilor fiscale/statistice impuse de cadrul legislativ;
    Colaborezi cu echipa departamentului in implementarea initiativelor de reorganizare, asigurand suport tehnic si cai de automatizare a operatiunilor.

    Responsabilitati

    Profilul tau:
    Studii superioare cu profil informatic sau tehnic;
    Vechime minima in specialitate de 3 ani;
    Programare SQL si PL-SQL;
    O buna cunoastere a limbajului javascript;
    O buna cunoastere a limbajului PHP;
    Dezvoltare si administrare aplicatie si baze de date Oracle;
    Limba engleza la nivel avansat;