DEMO Reporting & Support

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile APT Resources & Services SRL active.


Vezi toate job-urile DEMO Reporting & Support active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: APT Resources & Services SRL
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 08.11.2017
    Scurta descriere a companiei

    APT RESOURCES & SERVICES SRL

    Cu o prezență de peste 20 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT este cel mai mare jucător independent din industrie, o concentrare de forțe repartizate armonios pe diferite specializări în aria capitalului uman, a comunicării și a serviciilor SaaS. Cifra de afaceri de peste 24 de milioane euro în 2015 și o medie de 2000 de persoane (majoritatea cu studii superioare), angajate în servicii BPO și misiuni de muncă temporară, au menținut grupul de firme APT în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.

    Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 10.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe IT&C, BPO, finanțe-bănci, inginerie, retail, medical & pharma. Am dezvoltat instrumente multidisciplinare de lucru și avem soluții de recrutare rapide și inovatoare, susținute și prin platforma online aptjob.ro. Începând cu 2015, grupul și-a extins operațiunile și în alte două regiuni emergente în piața de HR: Cluj și Brașov, unde funcționează noile sucursale APT.

    Cerinte

    For our client a well-known leader in personal systems and printing, we are looking for a DEMO Reporting & Support.

    Requirements:

    - Very good MS Excel Excel knowledge (pivots, formula combinations);
    - Ability to transpose analysed data in an easily understandable visual form;
    - Basic understanding on how databases work;
    - Excellent communication skills, in order to interact with multiple internal and external contacts;
    - Advanced English level;
    - Excellent time management skills;
    - Adaptability to change;
    - Attention to details;
    - Focus on automation and continuous improvement.

    Responsabilitati

    Responsibilities:

    - Provide support to the core team of the Demo program (aiming to send our client's products to end customers, for testing);
    - Support in driving new business processes and/or any current business process issues;
    - Support on-going process improvements;
    - Maintain and improve the quality and quantity of the documentation material;
    - Responsible for providing monthly performance analysis based on program KPIs (No. of loans, units, Opex Budget spent, etc.);
    - Responsible for providing quarterly reports (Opex vs Margin);
    - Other ad hoc analysis on revenue, margins, loan volumes, etc.;
    - Increase effectiveness, accuracy, and speed of all reporting/analytics requirements by automating reporting processes;
    - Support of partner related processes.

    Job Code: 080617ALB