DEMO Reporting & Support

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile APT Resources & Services SRL active.


Vezi toate job-urile DEMO Reporting & Support active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: APT Resources & Services SRL
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 08.11.2017
    Scurta descriere a companiei

    APT RESOURCES & SERVICES SRL

    Cu o prezență de peste 22 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT- Work Service este prezent în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.
    Ca o confirmare a performantei noastre in domeniul resurselor umane, din vara 2017 am devenit parte a grupului Work Service S.A., unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata de resurse umane din Europa centrala si de Est. Anual peste 300.000 de persoane isi gasesc un job prin societatile afiliate Work Service, care gestioneaza sau ofera servicii unui numar de 50.000 de angajati in 20 de tari.
    Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 10.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe BPO, finanțe-bănci, IT&C, inginerie, retail, auto-motive.

    Adresa: str. Clucerului 82B2, sector 1 Bucuresti; email: office@apt.ro; phone: +40 21 222 13 03
    Autorizație de muncă temporară: seria B nr.0000012/11.11.2015 înregistrată în Registrul Național de Evidență a Agenților de Muncă Temporară la poziția 7
    Autorizație de prelucrare date cu caracter personal :18638
    APT se angajează să vă protejeze datelele dumneavoastră cu caracter personal. Detalii despre prelucrarea datelor dvs. de către APT puteti gasi pe www.apt.ro.

    Cerinte

    For our client a well-known leader in personal systems and printing, we are looking for a DEMO Reporting & Support.

    Requirements:

    - Very good MS Excel Excel knowledge (pivots, formula combinations);
    - Ability to transpose analysed data in an easily understandable visual form;
    - Basic understanding on how databases work;
    - Excellent communication skills, in order to interact with multiple internal and external contacts;
    - Advanced English level;
    - Excellent time management skills;
    - Adaptability to change;
    - Attention to details;
    - Focus on automation and continuous improvement.

    Responsabilitati

    Responsibilities:

    - Provide support to the core team of the Demo program (aiming to send our client's products to end customers, for testing);
    - Support in driving new business processes and/or any current business process issues;
    - Support on-going process improvements;
    - Maintain and improve the quality and quantity of the documentation material;
    - Responsible for providing monthly performance analysis based on program KPIs (No. of loans, units, Opex Budget spent, etc.);
    - Responsible for providing quarterly reports (Opex vs Margin);
    - Other ad hoc analysis on revenue, margins, loan volumes, etc.;
    - Increase effectiveness, accuracy, and speed of all reporting/analytics requirements by automating reporting processes;
    - Support of partner related processes.

    Job Code: 080617ALB