Coordonator administrativ si salarizare
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Marquardt active.Vezi toate job-urile Coordonator administrativ si salarizare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro |
Angajator: | Marquardt |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 08.07.2017 |
Remote work: | On-site |
Marquardt este o companie in continua dezvoltare, atat la nivel local cat si international.
Oferim oportunitati nelimitate pentru dezvoltarea profesionala, promovand totodata principii solide si pasiunea pentru automotive.
Activitatea si mediul nostru de lucru sunt caracterizate prin dinamica, spirit de echipa si inovatie.
Cautam persoane creative si motivate care sa ne ajute in modelarea viitorului.
Te invitam sa faci parte din echipa de succes Marquardt!
•Studii universitare cu profil economic;
•Experienta de minim 3 ani in domeniul resurselor umane – admistrativ / salarizare ;
•Cunostinte solide privind legislatia muncii, salarizare si administrare personal;
•Cunoasterea la nivel avansat a pachetului MS Office (Excel, PowerPoint);
•Cunoasterea limbii engleze la nivel conversational;
•Abilitati analitice si organizatorice;
•Atitudine proactiva si persoana responsabila;
•Excelente abilitati de comunicare si spirit de echipa.
•Planificarea, coordonarea si monitorizarea activitatilor de resurse umane din sfera administrativa si de salarizare la nivelul companiei;
•Coordonarea activitatilor recurente privind procesele de incheiere si reziliere a contractelor de munca, elaborarea si modificarea documentelor administrative specifice activitatii de resurse umane;
•Actualizarea si comunicarea la nivelul companiei a modificarilor organizationale aprobate: organigrama, ROI, CCM, proceduri interne;
•Coordonarea activitatii de intocmire si verificare a pontajelor;
•Verificarea si supervizarea calculului salarial la nivel de companie (inclusiv verificarea notelor contabile aferente)
•Calculul indicatorilor de performanta specifici activitatilor administrative si de salarizare, analiza rezultatelor si elaborarea propunerilor de imbunatatire a acestora;
•Analiza studiilor de piata disponibile si elaborarea stategiilor de compensatii si beneficii aliniate acestora;
•Monitorizarea respectarii normelor de comportament in cadrul firmei; propunerea / avizarea de masuri disciplinare;
•Supervizarea proceselor de delegare si detasare la nivel local si international;
•Initierea solicitarior de adaptare a resurselor informatice pentru asigurarea necesitatilor curente ale departamentului;
•Suport decizional pentru management in problemele legate de relatiile intre angajati si societate;
•Reprezentarea companiei in relatia cu autoritatile.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Global HR Internal Learning Organizer MOOCs - TM Timisoara, | |
Learning Designer for Global HR (2 years limited contract) – TM Timisoara, | |
HR Business Partner - Tires Timisoara, | |
Vezi job-uri similare (108) |
Raporteaza eroarea la