Purchasing Coordinator

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Step Up active.


Vezi toate job-urile Purchasing Coordinator active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Angajator: Step Up
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 29.08.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Cauti un loc de munca? Sau poate un job ideal? Vrei sa avansezi in cariera?
    Ori esti la inceputul cariereri tale? Step Up este aici sa te ajute prin recrutare si selectie de personal profesionista si multe joburi interesante!
    Firma Step Up Professional HR Services din Timisoara ofera cu entuziasm si dedicare servicii in domeniul resurselor umane adaptate nevoilor dvs!

    Cerinte

    Cerințe:
    - Pregătire (nivel studii): studii superioare
    - Experienţă necesară: minimum 2 ani experienta
    - Cunostinte specifice: operare PC (Word, Excel, Power point, Outlook), Operare SAP sau alt sistem ERP
    - Cunostinte limbi straine: limba engleza — advanced; cunoastrea limbii maghiare reprezinta un avantaj
    - Permis de conducere: categoria B

    Aptitudini:
    - Experienta de lucru cu sisteme ERP (ex. SAP)
    - Cunostinte in domeniul achizitiilor: negociere; contracte la nivel de creare si validare; licitatii (crearea caietelor de sarcini)
    -Cunoastere buna de operare in excel (nivel peste mediu)
    - Abilitati de comunicare interpersonale
    - Cunostinte de planificare a productiei, organizarea livrarilor
    - Motivat sa se autodepaseasca si foarte bine organizat
    - Experienta relevanta in gestionarea comenzilor;
    - Intelegerea generala a elementelor de cost dintr-un produs
    - Cunostinte minime de contabilitate primara
    - Cunostinte logistice minime
    - Abilitatea de a coopera si de a colabora cu toate categoriile de angajati pentru a maximiza performanta , pentru a rezolva probleme si a obtine rezultate
    - Pozitiv/a si deschis/a pentru a accepta provocari si a fii mereu orientat/a catre rezultat

    Trasaturi de personalitate:
    - Orientare catre performanta
    - Munca in echipa
    - Disciplina si organizare
    - Aptitudini de leadership si coordonare echipa
    - Atentie la detalii
    - Capacitate de analiza si gandire logica
    - Dinamism si actiune
    - Flexibilitate
    - Maturitate emotionala, autocontrol, echilibru psihoemotional, onestitate
    - Asumarea responsabilitatilor
    - Capacitatea de a lucra in conditii de stres
    - Cunostinte bazic de vanzari si marketing
    - Placerea de a interactiona cu altii, sociabilitate

    Responsabilitati

    Descrierea responsabilitatilor:
    - Creează și gestionează strategii de mărfuri: Selectaza baza de Furnizori strategici, creeaza planuri de dezvoltare a furnizorilor și urmăreste realizările în mod eficient si consecvent, negociaza conditii pe termen lung, contractare, punerea în aplicare a proiectelor de reducere a costurilor
    - Ofera suport pentru activitatea de vanzari externe, prin identificarea de solutii, furnizori strategici si articole conform cerintelor sau nevoilor identificate la clienti
    - Gestioneaza negocierea de preturi, bonusuri, servicii extra la top 20 spend furnizori
    - Initiaza licitatii periodice pentru funizorii cu pondere mare in P&L
    - Determina Termene și Condiții Generale si se asigură ca se semneaza contracte cu furnizori activi
    - Coordonarea modificărilor de proceduri si procese legate de achizitii
    - Organizeaza si efectueaza impreuna cu departamentul de Calitate audit-uri pentru furnizorii noi
    - Integrarea retelei actuale de furnizori in reteaua regionala de furnizori pentru grupul firmei
    - Raspunde de imbunatatirea permanenta a performantei furnizorilor si de criteriile de selectare a acestora.
    - Participa activ in momentul efectuarii bugetului
    - Dezvoltarea strategiei de aprovizionare a firmei in colaborare cu departamentele beneficiare produselor sau serviciilor
    - Cercetare de piață pentru identificarea proactiva a eventualelor tendinte din punct de vedere fluctuatie costuri la furnizori dar si cerinte noi la clienti
    - Faciliteaza schimbul de experienta intre site-urile grupului
    - Participa la sedintele / intalnirile Echipei Regionale de Purchasing
    - Urmareste mereu ca firma sa fie aliniata la cerintele si proiectele regiunii din care facem parte.
    - Stabilește și menține relații departamentale si interdepartamentale de lucru pozitive
    - Coordoneaza echipa din subordine, se seteaza obiectivele si le evalueaza performantele periodic si se asigura ca oameni din subordine au acces la training-uri si planuri de dezvoltare in functie de necesitatile companiei si ale individului

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Timisoara,

    Timisoara,

    Timisoara,

    Vezi job-uri similare (16)