Manager IT - baze de date (Mogosoaia)
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Regenersis active.Vezi toate job-urile Manager IT - baze de date (Mogosoaia) active pe Hipo.roVezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro |
Angajator: | Regenersis |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 05.07.2017 |
Remote work: | On-site |
Founded in 1975, CTDI is a full-service, global engineering, repair and logistics company providing best-cost solutions to the communications industry. CTDI's one-stop service commitment to customers has fueled the growth from a core business of network and CPE equipment repair to include:
• STB / CPE: Set-Top Box, Modems & Data Test, Repair & Logistics
• Products: planning, sourcing and manufacturing of CPE Accessory Equipment
• Supply: Global Test, Refurbishment & Remarketing of Network Infrastructure & CPE assets
• Network Services for Infrastructure Repair & Logistics (Wireless & Legacy)
• Network Deployment Solutions (NDS) and Outside Plant Engineering
• Automotive Reman & Logistics for advanced automotive electronics
Cunostinte temeinice SQL Server (tool Management Studio) si T-SQL
Experienta in lucrul cu Web Service-uri
Cunostinte de Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint)
Limba engleza nivel avansat
- Executa operatiuni de design, implementare, testare si depanare aplicatii software, administrare / configurare SQL Server 2008, IIS;
- Implementeaza si dezvolta sistemul de baze de date Copernicus pentru contractele Companiei;
- Creaza si monitorizeaza cerinte de modificare pentru echipa de dezvoltare a ERP-ului sau a site-urilor companiei
- Intocmeste analize de business si sisteme de baze de date in scopul cresterii gradului de automatizare al proceselor de productie;
- Stabileste proceduri de raportare; cauta permanent solutii pentru optimizarea rapoartelor si inlaturarea erorilor de raportare;
- Este responsabil pentru realizarea in termenele stabilite a tuturor rapoartelor solicitate de echipa de management si de clientii externi ai companiei;
- Asigura obtinerea unui venit maxim pentru fiecare brand de produse prin raportarea in cel mai scurt timp a aparatelor iesite din garantie;
- Monitorizeaza pierderile financiare determinate de reparatiile repetate / succesive in vederea minimizarii acestora;
- Elaboreaza scenarii de implementare a functionalitatilor cerute de clienti/Managementul Companiei in sistemul de baze de date;
- Elaboreaza/upgradeaza sistemul de raportare pentru Departamentul Financiar;
- Intocmeste analize pentru implementarea contractelor noi sau pentru upgrade-ul celor deja existente;
- Comunica cu clientii interni si externi pentru definirea si intelegerea cerintelor de business;
- Defineste si implementeaza procese IT pentru sustinerea cerintelor de business;
- Creaza rapoarte pentru a oferi suport managementului in vederea luarii deciziilor;
- Implementeaza si testeaza noi procese IT;
- Cauta si propune solutii pentru imbunatatirea eficientei proceselor in service.
Activitatea se desfasoara la sediul nostru din Mogosoaia, Str. Buiacului nr. 2
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Key Account Manager @ UNIVERSUM Events Aplica fara CV | |
Integration Manager BUCURESTI, | |
Junior IT Application Manager Hybrid | |
Vezi job-uri similare (402) |
Raporteaza eroarea la