Manager IT - baze de date (Mogosoaia)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Regenersis active.


Vezi toate job-urile Manager IT - baze de date (Mogosoaia) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro

Angajator: Regenersis
Domeniu:
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Ilfov
  • Otopeni
  • Actualizat la: 05.07.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Founded in 1975, CTDI is a full-service, global engineering, repair and logistics company providing best-cost solutions to the communications industry. CTDI's one-stop service commitment to customers has fueled the growth from a core business of network and CPE equipment repair to include:
    • STB / CPE: Set-Top Box, Modems & Data Test, Repair & Logistics
    • Products: planning, sourcing and manufacturing of CPE Accessory Equipment
    • Supply: Global Test, Refurbishment & Remarketing of Network Infrastructure & CPE assets
    • Network Services for Infrastructure Repair & Logistics (Wireless & Legacy)
    • Network Deployment Solutions (NDS) and Outside Plant Engineering
    • Automotive Reman & Logistics for advanced automotive electronics

    Cerinte

    Cunostinte temeinice SQL Server (tool Management Studio) si T-SQL
    Experienta in lucrul cu Web Service-uri
    Cunostinte de Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint)
    Limba engleza nivel avansat

    Responsabilitati

    - Executa operatiuni de design, implementare, testare si depanare aplicatii software, administrare / configurare SQL Server 2008, IIS;
    - Implementeaza si dezvolta sistemul de baze de date Copernicus pentru contractele Companiei;
    - Creaza si monitorizeaza cerinte de modificare pentru echipa de dezvoltare a ERP-ului sau a site-urilor companiei
    - Intocmeste analize de business si sisteme de baze de date in scopul cresterii gradului de automatizare al proceselor de productie;
    - Stabileste proceduri de raportare; cauta permanent solutii pentru optimizarea rapoartelor si inlaturarea erorilor de raportare;
    - Este responsabil pentru realizarea in termenele stabilite a tuturor rapoartelor solicitate de echipa de management si de clientii externi ai companiei;
    - Asigura obtinerea unui venit maxim pentru fiecare brand de produse prin raportarea in cel mai scurt timp a aparatelor iesite din garantie;
    - Monitorizeaza pierderile financiare determinate de reparatiile repetate / succesive in vederea minimizarii acestora;
    - Elaboreaza scenarii de implementare a functionalitatilor cerute de clienti/Managementul Companiei in sistemul de baze de date;
    - Elaboreaza/upgradeaza sistemul de raportare pentru Departamentul Financiar;
    - Intocmeste analize pentru implementarea contractelor noi sau pentru upgrade-ul celor deja existente;
    - Comunica cu clientii interni si externi pentru definirea si intelegerea cerintelor de business;
    - Defineste si implementeaza procese IT pentru sustinerea cerintelor de business;
    - Creaza rapoarte pentru a oferi suport managementului in vederea luarii deciziilor;
    - Implementeaza si testeaza noi procese IT;
    - Cauta si propune solutii pentru imbunatatirea eficientei proceselor in service.

    Alte informatii

    Activitatea se desfasoara la sediul nostru din Mogosoaia, Str. Buiacului nr. 2

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    BUCURESTI,

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (402)