Agent Operatiuni Achizitii

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Lugera & Makler active.


Vezi toate job-urile Agent Operatiuni Achizitii active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Angajator: Lugera & Makler
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 29.06.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    ...enthusiastic and outstanding! ... helpful and present! ...young and smart!... ah, almost forgot:
    also good-looking!...

    This is in a nutshell the Lugera team in Romania.

    A bunch of dedicated, happy people ready to face in a natural, positive and friendly fashion all your challenges... a bunch of people at the service of people, unconditionally!

    We started with hope in our souls and a smile on our faces when many others were there, way ahead of us.
    We managed to make our voice heard out loud and the warmth of our hearts touched each and every recruitment we accomplished... why? ...because we are caring people, driven by the power of
    “WE CAN DO IT!”

    And you know what? We continue this way! And Lugera Republic is whatever republic should be: smiles on every face, glamour on every "street", laughter and success in every "building"!

    Everyone who applies for a Lugera job is officially a citizen of our republic!

    Cerinte

    Studii superioare;
    Experienta de lucru cu sisteme ERP;
    Cunostinte limba engleza nivel mediu;
    Abilitati de comunicare si orientare catre client;
    Abilitati de organizare, orientare catre livrare rezultate, performanta rapida si catre client;
    Cunostinte bune de utilizare a calculatorului si sistemelor (Windows, Office, ERP, mail).

    Responsabilitati

    Incarca prompt si corect informatiile privind contractele/comenzile de aprovizionare in sistemul ERP;
    Imprima comenzile de aprovizionare;
    Mentine o interfeta usor accesibila beneficiarilor pentru contractele disponibile, pentru solicitarile de achizitii, monitorizeaza si accepta comenzile, facturile si platile;
    Ofera suport pentru departamentul Achizitii;
    Monitorizeaza si urmareste activitatile in legatura cu livrarile, facturarea si platile;
    Transmite reclamatiile catre echipa de sourcing oricand este necesar;
    Asigura verificarea necesarului de aprovizionare pe baza contractelor si limitelor de aprobare;
    Identifica si corecteaza situatiile de incalcare a procedurilor in vigoare;
    Furnizeaza informatii relevante in scopul evaluarii performantei furnizorilor.

    Proiectul de va desfasura pe o perioada determinata de 6 luni.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (15)