Senior Consultant - Logistica (Industrial Products)
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile GABTEO HR active.Vezi toate job-urile Senior Consultant - Logistica (Industrial Products) active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.ro |
Angajator: | GABTEO HR |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | peste 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 09.06.2017 |
Remote work: | On-site |
GABTEO HR – Companie de Consultanta, Executive Search, Head-Hunting si Recrutare de Personal.
Studii superioare finalizate;
Experienta profesionala 4 – 8 ani pozitie similara sau domeniu relevant (din care minim 3 ani experienta in produse industriale);
Experienta in management consulting reprezinta un avantaj;
Experienta in aprovizionare si/sau vanzari;
Cunostinte solide ale proceselor de vanzare si/sau logistica; experienta practica in optimizarea proceselor de vanzare si/sau logistica;
Cunostinte in utilizarea si definirea indicatorilor de performanta;
Executarea analizelor cantitative (stabilirea input-ului necesar, determinarea tehnicilor de colectare a datelor, utilizarea instrumentelor de prelucrare a datelor;
Limbi straine: engleza si franceza nivel avansat;
Cunostinte avansate de operare PC: MS Office (Word, Excel, PowerPoint; Outlook); Internet Explorer;
Abilitati de coordonare a echipelor / partilor implicate in implementarea solutiilor identificate;
Cunoasterea unor metode de analiza si optimizare procese (ex. re-engineering, ISO 9001, Lean, Lean Six Sigma);
Excelente abilitati de comunicare si prezentare; abilitatea de a lua decizii si de a lucra in echipa sau independent; experienta in livrare de workshop-uri;
Excelente abilitati de analiza/sinteza si furnizare de solutii; capacitati de structurare si rezolvare a problemelor;
Creativitate si flexibilitate;
Orientare catre client, orientare catre rezultate; proactivitate;
Abilitati de lucru simultan pe mai multe proiecte/activitati, abilitati si cunostinte de coordonare si gestionare proiecte (Project Management);
Abilitati de management al timpului si gestionare a termenelor limita;
Abilitati de vanzare;
Disponibilitatea pentru deplasari in tara si strainatate.
Gestionarea si executia insarcinarilor de consultanta in Management conform etapelor proceselor si procedurilor companiei;
Gestionarea de proiecte mici si mijlocii si coordonarea colegilor juniori;
Construirea si gestionarea relatiilor de afaceri in conformitate cu standardele specifice domeniului de activitate (FEACO, AMCOR, etc.);
Participarea la optimizarea organizarii interne (procese, documente, standarde, proceduri);
Participarea la dezvoltarea vanzarilor de produse si servicii
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Tax Senior Consultant | Bucharest Office Hybrid | |
Data Protection Consultant with German BUCURESTI, | |
SAP Consultant Multiple Modules Hybrid | |
Vezi job-uri similare (34) |
Raporteaza eroarea la