Coordonator financiar - Scoala de Valori

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Scoala de Valori active.


Vezi toate job-urile Coordonator financiar - Scoala de Valori active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Fundatii - Voluntariat - ONG active pe Hipo.ro

Angajator: Scoala de Valori
Domeniu:
  • Banci
  • Contabilitate Finante
  • Fundatii - Voluntariat - ONG
  • Tip job: full-time
    Nivel job: > 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 27.07.2017
    Scurta descriere a companiei

    Scoala de Valori este o organizatie non-guvernamentala moderna, a carei viziune este transformarea Romaniei intr-o societate bazata pe valori puternice si oameni de caracter. Credem că puterea de transformare a unei societati sta in Educatie si in tineri si de aceea am ales sa ne dedicam adolescentilor din Romania. Ne-am hotarat sa le fim ghid in procesul de construire a caracterului si in cel al descoperirii de sine. Ii ajutăm să se descopere, sa aiba mai multa incredere in ei, onestitate si curaj asupra propriilor alegeri.

    Cerinte

    - Minim 4 ani experienţă în domeniul financiar, din care cel puţin 2 ani în contabilitate;
    - Absolvent studii superioare de profil economic (de preferat Finanţe-Bănci sau Contabilitate);
    - Capacitate de analiză şi sinteză;
    - Abilităţi de organizare şi orientat către soluţionarea problemelor;
    - Atent/ă la detalii, având capacitatea de a lucra cu cifre;
    - Adaptabilitate la sarcini de lucru schimbătoare, la situaţii de criză;
    - Abilităţi de a gestiona simultan mai multe sarcini;
    - Capacitate de decizie şi asumarea responsabilităţii;
    - Competențe de management, dar si lucru în echipă;
    - Cunoştinţe avansate: Microsoft Office, Google Drive.

    Responsabilitati

    - Crearea și managementul bugetului anual al organizației şi monitorizarea bugetelor pe fiecare proiect în parte;
    - Managementul bugetelor şi al cash flow-ului într-un mod eficient pentru a asigura sustenabilitatea organizaţiei;
    - Analiza financiară (venituri vs cheltuieli);
    - Responsabil de verificarea, întocmirea și evidența contractelor organizației;
    - Responsabil de relația cu instituțiile publice în vederea asigurării că toate documentele necesare funcționării organizației sunt conform legislației;
    - Verificarea situaţiilor contabile şi asumarea balanţei de final de lună, dar si a bilanţului anual;
    - Întocmirea facturilor pentru clienţi, verificarea deconturilor şi evidenţa altor documente contabile;
    - Coordonarea departamentului financiar; va avea în subordine 2 persoane: Junior Accountant şi Office Manager;
    - Întocmirea/actualizarea și implementarea procedurii financiare;
    - Plata la timp a salariilor, facturilor de furnizori/ facturi de utilități, etc.;
    - Este la curent cu modificările legislative și le aplică în concordanță;
    - Întocmirea auditului intern trimestrial.