Contabil

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile DLA Piper active.


Vezi toate job-urile Contabil active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.ro

Angajator: DLA Piper
Domeniu:
  • Banci
  • Contabilitate Finante
  • Management - Consultanta
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 21.09.2017
    Scurta descriere a companiei

    DLA Piper este o firmă internaţională de avocatură cu birouri în peste 40 de ţări din Europa, Statele Unite ale Americii, Asia-Pacific si Orientul Mijlociu, care oferă servicii de asistență juridică pentru clienţii săi din întreaga lume.
    Ca membru al echipei DLA Piper, vei avea ocazia să lucrezi la cel mai înalt nivel de profesionalism, într-un mediu competitiv, vei putea să îţi asumi un rol activ, să vii cu sugestii constructive și soluții inovatoare.
    Avem nevoie și de tine pentru a continua să ne dezvoltăm şi să fim printre cei mai buni!
    Acum totul depinde de tine.
    Te așteptăm!

    Cerinte

    • experienta neintrerupta in ultimiii 3 ani in contabilitate financiara si de gestiune statutara /romaneasca incluzand declaratii financiare si fiscale pana la bilant si balanta;
    • experienta financiara intr o firma internationala - contabilitate financiara de grup/international;
    • cunostiinte de contabilitate si fiscalitate avansate;
    • cunoasterea limbii engleze - termeni financiari;
    • cunostinte operare PC: MS Office, programme de gestiune financiar-contabila (Saga sau alte sisteme similare);
    • cunostinte operare in sisteme internationale financiare;
    • capacitate de concentrare, autocontrol, viteza de executie si reactie;
    • atenţie, minutiozitate, promptitudine, proactivitate, entuziasm;
    • capacitate de a respecta cerinţele si termenii de predare a lucrărilor;
    • adaptabilitate la cerinţele postului si flexibilitate la stiluri si ritmuri diferite de lucru;
    • spirit de organizare si capacitate de prioritizare si planificare;
    • capacitate de a lucra atât in echipa cat si pe cont propriu, fara supraveghere;
    • capacitate de decizie si asumarea responsabilitatii;
    • capacitatea de a rezolva problemele;
    • capacitatea de analiza si sinteza;
    • abilitati de comunicare si relaţionare atat cu colegii cat si cu clienţii externi;
    • preocupare pentru ridicarea nivelului profesional.

    Responsabilitati

    - Asigura interfata cu persoanele din afara firmei;
    • Promoveaza imaginea firmei prin activitatea pe care o desfasoara si prin comportamentul adoptat;
    • Are o atitudine politicoasa atat fata de clienti cat si fata de colegi;
    • Contribuie la mentinerea unui climat favorabil indeplinirii sarcinilor de serviciu;
    • Primeşte, verifică şi arhivează facturile primite, contractele şi alte documente de la furnizorii naţionali, internaţionali şi intra-grup;
    • Întocmeşte fişierele excel pentru clienţii intra-grup, furnizori internaţionali şi reconcilierea acestora;
    • Creaza ordinele de plata a facturilor către furnizori naţionali, internaţionali şi intra-grup – propune plăţi spre aprobare;
    • Obţine detalii pentru facturare si intocmeste facturi catre clienti conform instructiunilor primite de la avocati si/sau superiorii ierarhici;
    • Genereaza lunar si oricand la cerere detalierile de plata corespunzatoatre fiecarui client si/sau dosar al acestuia;
    • Intocmeste si pastreaza rapoarte cu debitori: lista clienţilor, solduri clienţi, facturi restante, termene de plata incalcate etc.;
    • Păstrează legătura cu toţi furnizorii şi clienţii cu privire la soldurile finale de la sfârşit de lună, confirmarea plăţilor, schimbul de documente etc.;
    • Reconciliaza conturile de debitori şi furnizori atat in evidentele contabile statutare cat si de grup;
    • Aloca cheltuielile pe fiecare proiect specific si/sau centru de cost/profit atat in evidentele contabile statutare cat si de grup;
    • Primeste si pastreaza/arhiveaza statele de plată in original şi completeaza declaraţiile fiscale (100, 102);
    • Intocmeste si generează rapoarte de TVA pentru achiziţii si vânzări de bunuri şi servicii,
    • Efectueaza operaţiuni de casierie;
    • Înregistreaza extrasele de bancă in Registrele contabile specifice si pastreaza evidenta zilnica a incasarilor de la clienti, atat in evidentele contabile statutare cat si de grup;
    • Înregistreaza activele fixe şi articolele de inventar precum şi amortizarea acestora, atat in evidentele contabile statutare cat si de grup;
    • Emite si verifica declaraţiile fiscale pentru autorităţile de stat;
    • Asigură sprijin în problemele fiscale şi contabile celorlalţi colegi şi departamente;
    • Păstrează relatia cu si furnizeaza orice informatie solicitata de catre departamentul financiar al grupului DLA si/sau alte birouri DLA din grup;
    • Înregistreaza toate operatiunile si documentele contabile primite in contabilitatea statutara precum si in sistemul electronic de consolidare a situatiilor financiare de grup si efectueaza toate operatiile necesare inchiderii de luna/an pentru contabilitatea statutara si/sau contabilitatea consolidata a grupului DLA;
    Intocmeste, verifica si transmite lunar catre grup checklist-urile si alte rapoarte de verificare TB si P&L pentru unit --ul de care este responsabil;
    • Genereaza toate rapoartele contabile periodice necesare precum şi declaraţiile fiscale, atat in evidentele contabile statutare cat si de grup;
    Genereaza rapoarte si evidente contabile din contabilitate statutara si de grup si reconciliaza inregistrarile pe categorii intre cele 2 tipuri de evidente contabile;
    • Intocmeste si monitorizeaza rapoartele emise intern si /sau extern si asigura conformitatea acestora cu cerintele de raportare si/sau legale.
    • Pregăteşte şi susţine auditul extern sau fiscal;
    • Furnizează detalii pentru configurarea unui sistem IT de contabilitate;
    • Ia la cunostinta si aplica prevederile legale in vigoare in activitatea de zi cu zi
    • Identifică modalităţi de a aplica facilităţile fiscale şi de a evita suprataxarea.

    Alte informatii

    Ce oferim?

    - Oportunitate de construire a unei cariere într-un mediu internaţional dinamic;
    - Dobândirea de cunoştinţe şi acumularea de experienţă de la o echipă cu înalte standarde de pregătire şi profesionalism;
    - Pachet atractiv de beneficii (salariu, bonuri de masă, abonament servicii medicale).