Asistent/a Vanzari B2B

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile UPC Romania active.


Vezi toate job-urile Asistent/a Vanzari B2B active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Angajator: UPC Romania
Domeniu:
  • Secretariat - Administrativ
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 07.06.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Suntem prezenți în peste 300 de localități cu serviciile noastre de televiziune (digitală, analogică și prin satelit) și telefonie, conectăm 1.179.500 de clienți la universul digital, prin tehnologii de ultimă generație, oferim customer experience și ne bucurăm de un portofoliu bogat de produse și servicii, unele aduse în premieră în România.
    Alege să fii și tu unul dintre membrii echipei UPC România!

    Cerinte

    Cerinte:
    • Studii superioare;
    • Experienta relevanta de minim un an pe un post similar;
    • Limba engleza fluent; cunoasterea altor limbi straine constituie un avantaj;
    • Abilitati foarte bune in lucrul cu Word, Excel, PowerPoint;
    • Abilitati foarte bune de comunicare si interactiune, la orice nivel;
    • Abilitati foarte bune de organizare, planificare si rezolvare a problemelor;
    • Capacitatea de a gestiona informatii si documente confidentiale;
    • Initiativa si proactivitate in preluarea si rezolvarea unor sarcini noi;
    • Nivel ridicat de atentie si concentrare si capacitatea de gestiona mai multe activitati simultan.

    Responsabilitati

    Responsabilitati:
    • Ofera suport si asistenta administrativa pentru activitatea zilnica a Managerului National de Vanzari B2B;
    • Ofera suport departamentului B2B cu privire la rapoarte, proceduri, prezentari, etc., in functie de solicitarile si prioritatile agreate cu managementul departamentului;
    • Ofera suport echipelor de Vanzari B2B in realizarea si implementarea proiectelor departamentului;
    • Asigura suport departamentului B2B Major Accounts in ceea ce priveste realizarea rezervarilor pentru deplasarile in interes de serviciu si organizarea de evenimente;
    • Completeaza si urmareste zilnic, saptamanal si lunar rapoartele de vanzari si activari pentru echipa de vanzari B2B Major Accounts;
    • Urmareste fluxul documentelor interne si asigura aprobarea lor in timp util;
    • Ofera suport pentru inregistrarea si gestionarea solicitarilor clientilor B2B Major Accounts;
    • Efectueaza comenzile de rechizite, consumabile si carti de vizita pentru departament.

    Alte informatii

    Beneficii:
    • Oportunitati de dezvoltare profesionala.
    • Servicii medicale competitive.
    • Plan de asigurari.
    • Abonamente preferentiale pentru serviciile UPC.
    • Discount-uri si reduceri pentru sali de sport si alti furnizori de produse si servicii.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    2000 - 6000 RON NET / luna
    BUCURESTI, Giurgiu, Ilfov,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (9)