Care-line Support ( Nutritie - Ingrijire)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Professional active.


Vezi toate job-urile Care-line Support ( Nutritie - Ingrijire) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Farmacie - Medicina active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Professional
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Farmacie - Medicina
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 02.06.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Professional represents for over 25 years, the most performing Romanian approach of complete human resources services on the market.

    We define our approach and evolution through key-words like professionalism, dedication, promptitude, flexibility and ethics. We take pride of a reputation that obliges and challenges us to discover and develop new methods, designed to respond to our clients need.

    Cerinte

    Cerinte:
    - Diplomă de școală post-liceală sanitară / licență, preferabil cu studii de asistență
    medicală, îngrijire la domiciliu, pedagogie sau nutriție.
    - Minim 1-2 ani experiență în îngrijirea copiilor.
    - MS Office - Excel, Word, Power Point;
    - Bune abilitati de comunicare, verbala si scrisa;
    - Atitudine pozitiva si empatie in relatia cu clientul;
    - Personalitate calda, careia ii plac copii.

    Responsabilitati

    Misiunea postului:
    Să ofere suport de calitate celor care apeleaza Linia Consumatorului pe diverse canale
    (website, Facebook, email & telefon ) pentru sfaturi ăi recomandări despre sarcină și
    îngrijirea bebelușului.
    Responsabilitai:
    - Oferirea de informații și consiliere femeilor însărcinate și părinților cu privire la
    evoluția sarcinii, naștere, alăptare, îngrijirea bebelușului, nutriția mamei și a copilului;
    - Furnizarea de informații de specialitate cu privire la gama de produse a companiei;
    - Tratarea reclamațiilor clienților într-o manieră profesională și coordonarea procesului de investigare a acestora până la soluționare.
    - Asigurarea legăturii cu celelalte departamente ale companiei;
    - Completarea unor rapoarte de activitate;
    - Indeplinirea diferitelor sarcinile administrative în funcție de necesități;
    - Participare la seminarii, spectacole și târguri.

    Alte informatii

    Beneficii:
    - Atmosfera de lucru placuta, prietenoasa si cu spirit de echipa;
    - Formare in ingrijire copiilor si oportunitati de dezvoltare in cadrul companiei;
    - Mediu de lucru multinationall;
    - Program de lucru: L - V, 09.00 - 17.30.

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Professional. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Professional >>

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    BUCURESTI,

    Remote

    Vezi job-uri similare (388)