Care-line Support ( Nutritie - Ingrijire)
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Professional active.Vezi toate job-urile Care-line Support ( Nutritie - Ingrijire) active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Farmacie - Medicina active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro |
Angajator: | Professional |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 02.06.2017 |
Remote work: | On-site |
Professional represents for over 25 years, the most performing Romanian approach of complete human resources services on the market.
We define our approach and evolution through key-words like professionalism, dedication, promptitude, flexibility and ethics. We take pride of a reputation that obliges and challenges us to discover and develop new methods, designed to respond to our clients need.
Cerinte:
- Diplomă de școală post-liceală sanitară / licență, preferabil cu studii de asistență
medicală, îngrijire la domiciliu, pedagogie sau nutriție.
- Minim 1-2 ani experiență în îngrijirea copiilor.
- MS Office - Excel, Word, Power Point;
- Bune abilitati de comunicare, verbala si scrisa;
- Atitudine pozitiva si empatie in relatia cu clientul;
- Personalitate calda, careia ii plac copii.
Misiunea postului:
Să ofere suport de calitate celor care apeleaza Linia Consumatorului pe diverse canale
(website, Facebook, email & telefon ) pentru sfaturi ăi recomandări despre sarcină și
îngrijirea bebelușului.
Responsabilitai:
- Oferirea de informații și consiliere femeilor însărcinate și părinților cu privire la
evoluția sarcinii, naștere, alăptare, îngrijirea bebelușului, nutriția mamei și a copilului;
- Furnizarea de informații de specialitate cu privire la gama de produse a companiei;
- Tratarea reclamațiilor clienților într-o manieră profesională și coordonarea procesului de investigare a acestora până la soluționare.
- Asigurarea legăturii cu celelalte departamente ale companiei;
- Completarea unor rapoarte de activitate;
- Indeplinirea diferitelor sarcinile administrative în funcție de necesități;
- Participare la seminarii, spectacole și târguri.
Beneficii:
- Atmosfera de lucru placuta, prietenoasa si cu spirit de echipa;
- Formare in ingrijire copiilor si oportunitati de dezvoltare in cadrul companiei;
- Mediu de lucru multinationall;
- Program de lucru: L - V, 09.00 - 17.30.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Customer Support with English - Back Office Aplica fara CV | |
1st Line Support (German) BUCURESTI, | |
Back-office Support Ambassador - French and English(Remote) Remote | |
Vezi job-uri similare (388) |
Raporteaza eroarea la